ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد پردیس‌های پولی/ 10 هزار نفر پذیرفته شدند

اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد پردیس‌های پولی/ 10 هزار نفر پذیرفته شدند

اسامي‌ 10 هزار و 284 نفر از پذيرفته‌ شدگان‌ نهايي‌ آزمون‌ متمركز پذيرش دانشجو در دوره‌هاي مجازي (ويژه شاغلين) و پرديس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالي مقطع‌ کارشناسي‌ ارشد سال‌ 1393 و برخي از كدرشته‌هايي كه پذيرش آنها با سوابق تحصيلي صورت گرفته، اعلام شد.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از میان 10 هزار و 284 نفر تعداد 3 هزار و 736 نفر معادل 36.33 درصد از پذیرفته شدگان زن و تعداد 6 هزار و 548 نفر معادل 63.67 درصد پذیرفته شدگان مرد هستند.

وی افزود: تمامی پذیرفته شدگان لازم است ضمن توجه به ضوابط و شرايط اعلام شده ذيل و قبل از مراجعه حضوري به دانشگاه محل قبولي، براي كسب اطلاعات بيشتر و دقيق‌تر درخصوص تاريخ، نحوه و مدارك لازم براي ثبت‌نام به پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاهها و موسسات آموزش عالي ذيربط مراجعه کنند. پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي مختلف تحصيلي که زمان ثبت نام از سوی دانشگاهها و موسساتي آموزشی برای آنها اعلام نشده باید بر اساس برنامه زماني سازمان سنجش در يكي از روزهاي يكشنبه 6 و دوشنبه 7 مهرماه براي ثبت‌نام به موسسه محل قبولي مراجعه کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: كليه پذيرفته شدگان باید در زمان مقرر براي ثبت‌نام به موسسه محل قبولي خود مراجعه کنند، بديهي است عدم مراجعه پذيرفته‌شدگان در تاريخ‌ يا تاريخ‌هاي تعيين شده براي ثبت‌نام، به منزله انصراف از ادامه تحصيل آنان تلقي خواهد شد.

داوطلبان می توانند برای اطلاع از مدارك‌ لازم‌ براي‌ ثبت‌نام‌ به سایت سازمان سنجش و یا دانشگاه ها مراجعه کنند.

در رشته محل هایی که تعداد قبولین به حد نصاب تشکیل کلاس نرسد تصمیم گیری درخصوص تشکیل کلاس با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مربوط خواهد بود.

2 ـ با توجه به اینکه در این آزمون ، پذیرش دانشجو در دوره مجازی منحصراً از بین شاغلین و کارکنان دستگاههای دولتی و غیر دولتی صورت می پذیرد ؛ لذا شاغلین و کارکنان دستگاههای دولتی و غیر دولتی ( با حداقل سه سال سابقه کار بعد از اتمام مقطع تحصیلی قبلی و یا حداقل 5 سال سابقه کار منطبق با نظام یادگیری الکترونیکی مصوب وزارت علوم ) ، به عنوان شاغل شناخته شده و صرفا داوطلبان شاغل ( با شرایط فوق ) ، می توانستند نسبت به انتخاب رشته های مربوط به دوره تحصیلی « مجازی ویژه شاغلین » اقدام کنند . لذا داوطلبان غیر شاغلی که اقدام به انتخاب رشته های دوره تحصیلی مجازی کرده اند ، انتخاب آنان حذف و در این کدرشته محل ها گزینشی صورت نگرفته است.

معدل‌ ليسانس‌ پذيرفته‌ شده‌ بايد با معدلي‌ كه‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام براي شركت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، يكسان‌ باشد، بديهي است از ثبت‌نام قطعي آن دسته از داوطلباني كه داراي مغايرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرك آنان كمتر از معدل اعلام شده به اين سازمان باشد) جداً خودداري خواهد شد.

براي داوطلبان واجد شرايط گزينش، كارنامه‌اي حاوي اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرين رتبه پذيرفته شده در هر يك از كد رشته‌هاي انتخابي و در سهميه مربوط تنظيم و از طريق سايت اينترنتي سازمان سنجش از تاريخ 9 مهرماه 93 قابل دسترسي خواهد بود.

تغيير رشته، گرايش و انتقال پذيرفته‌شدگان در حيطه وظايف اين سازمان نبوده و به اينگونه درخواست‌ها ترتيب اثر داده نمي‌شود.

آمار بازدید: 414 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image