ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور اعلام آمادگی دانشگاه پیام نور برای اجرای سیاستهای رهبری

اعلام آمادگی دانشگاه پیام نور برای اجرای سیاستهای رهبری

سرپرست دانشگاه پیام نور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب، آمادگی این دانشگاه را برای اجرای سیاستهای ابلاغی علم و فناوری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل فراهانی در نامه ای به مقام معظم رهبری، آمادگی کامل این دانشگاه را برای اجرای سیاست های ابلاغی کلی علم و فناوری اعلام کرد.

متن نامه بدین شرح است:

" بسمه تعالی

محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

سلام علیکم

ابلاغ سیاست های کلی علم و فناوری از سوی حضرتعالی، نویدبخش حرکتی پرشور، گسترده و هدفمند از سوی دانشگاهیان، نخبگان و دانشمندان کشور همسو با اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بی تردید نقش بی بدیل دانشمندان کشور در گسترش مرزهای دانش و کسب مقام و افتخارات ارزنده علمی- فناوری در عرصه های بین المللی برکسی پوشیده نیست و قطعا ابلاغ این سیاست ها، ارزنده ترین راهبرد برای حرکت هوشمندانه و هدفمند، در مسیر اعتلا و پیشرفت و در نهایت دستیابی به قله های رفیع دانش بشری است.

دانشگاه پیام نور با جدیت و اهتمام ویژه، آمادگی کامل خود را برای اجرای این سیاست ها اعلام می دارد. این دانشگاه به صورت ویژه و به دلیل گستردگی در سراسر کشور و دارا بودن بسترهای ادامه تحصیل در مناطق کم برخوردار، تمام توان خود را جهت اجرای «توزیع عادلانه فرصت‌ها و امکانات تحصیل و تحقیق در آموزش عالی در سراسر کشور» به کار می بندد.

امید است با همت مضاعف دانشگاهیان، دانشمندان،نخبگان، فرزانگان و صاحبنظران، بیش از پیش در عرصه های علم و فناوری پیشگام و پیشرو باشیم و نام ایران همچون گذشته در عرصه علم، پژوهش و فناوری سرافراز و ماندگار باشد.

از خداوند منان طول عمر همراه با سرافرازی برای حضرتعالی خواستاریم."

به گزارش مهر، پیش از این هم 9 تن از روسای دانشگاههای کشور در نامه ای خطاب به رهبری، آمادگی دانشگاه تحت مدیریتشان را برای اجرای سیاستهای ابلاغی اعلام کردند.

آمار بازدید: 278 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image