ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی آمار برترین های کنکور در دانشگاه علوم پزشکی تهران/ سابقه 160 ساله آموزش پزشکی مدرن

آمار برترین های کنکور در دانشگاه علوم پزشکی تهران/ سابقه 160 ساله آموزش پزشکی مدرن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به آغاز آموزش پزشکی مدرن از دارالفنون گفت: با احتساب این تاریخ، پزشکی مدرن در ایران سابقه 160 ساله دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی جعفریان صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی گفت: سابقه آموزش مدرن پزشکی در ایران از زمان دارالفنون 160 سال است و از زمان تاسیس دانشگاه تهران نیز ما با سابقه 80 ساله دانشگاه مواجه ایم.

وی خاطرنشان کرد: افق دانشگاه ما قرار گرفتن در صدر منطقه و بالاترین سطوح بین المللی است و باید برای این کار تلاش های جدی انجام دهیم.

جعفریان یادآور شد: امسال 700 نفر از آزمون سراسری و و 1200 نفر در دوره های تحصیلات تکمیلی سال جدید را در این دانشگاه آغاز می کنند.

وی خطاب به دانشجویان ورودی جدید گفت: درست است که از رتبه های برتر کنکور هستید اما باید بدانید که خوب ماندن نیازمند تلاش بیشتری است.

دکتر محمدجلیلی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره آمار پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال 93 در این دانشگاه گفت: 74 درصد از رتبه های زیر 100 کنکور سراسری این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کرده اند.

وی افزود: 37 درصد رتبه های برتر بورد تخصصی و 42 درصد رتبه های برتر بورد فوق تخصصی در پزشکی بالینی در سال 93 از دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده اند.

جلیلی خاطرنشان کرد: در 10 دوره اخیر رتبه اول آزمون پیش کارورزی متعلق به دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده است و بر اساس آمار سایت سایماگو این دانشگاه در سه سال پیاپی توانسته در میان بیش از 2 هزار 400 دانشگاه دنیا رتبه 348 را کسب کند.

آمار بازدید: 360 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image