ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نقاط قوت و ضعف دانشگاه برای اجرای سیاستهای رهبری مشخص می‌شود

نقاط قوت و ضعف دانشگاه برای اجرای سیاستهای رهبری مشخص می‌شود

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در خصوص اجرای سیاست‌های ابلاغی علم و فناوری از سوی مقام معظم رهبری گفت: سیاست‌های ابلاغی در دستور کار دانشگاه برای بررسی قرار گرفته است.

دکتر علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بررسی های لازم صورت می گیرد تا نقاط قوت و ضعف دانشگاه در اجرای هرکدام از سیاست های ابلاغی مشخص شود و اینکه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در موارد مطرح شده چه میزان می تواند اثرگذار باشد.

وی افزود: اگر قرار است کاری انجام دهیم باید بدانیم که در کجاها و در چه زمینه هایی می توانیم بیشترین نقش را ایفا کنیم و کجاها موثرتر باشیم.

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی افزود: هر جریانی که در حرکت علمی کشور نقش دارد، باید جایگاه خود را تبیین کرده و مشخص کند در چه بخشی می تواند موثر باشد، تا اینکه هرکسی بخواهد در تمام زمینه ها فعالیت کند.

وی با بیان اینکه این کار باعث استفاده بهینه از نیروها می شود، افزود: البته باید تلاش همه ما این باشد که بیشتر موارد مطرح شده را پوشش دهیم ولی اینکه در کدام یک از موارد مطرح شده بهتر می توانیم تمرکز کنیم و موثرتر باشیم نیاز به بررسی دارد. بنابراین بعد از اینکه بررسی ها صورت گرفت نتیجه و اینکه دانشگاه در کدام بخش ها می تواند موثرتر و تاثیرگذارتر باشد اعلام می شود.

آمار بازدید: 291 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image