ارتباط مستقیم با 30555 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار هزینه یک روز اداره مدرسه چقدر است؟

هزینه یک روز اداره مدرسه چقدر است؟

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: هزینه یک روز اداره مدرسه و کلاس درس در کشور 100 میلیارد تومان است که تاخیر یک روزه در


امر تحصیل علم و دانش، زیان های اقتصادی زیادی برای کشور دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی ایسنا، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش امروز درمراسم شروع سال تحصیلی جدید در اردبیل از آغاز اجرای طرح المپیاد های ورزشی درون مدارس از 26 مهرماه در کشور خبر داد و گفت: این المپیاد در قالب تیم‌هایی با مشارکت و مسوولیت خود دانش آموزان و با هدایت معاونان پرورشی مدرسه برای سه میلیون دانش آموز در کشور اجرا می شود

وی گفت: با اجرای این طرح نهضت داوطلبی در حوز دانش آموزی شکل می گیرد ، و با اجرای آن طرح قصد داریم فضایی پرنشاط در محیط های دانش آموزی ایجاد کنیم.

حمیدی اضافه کرد : دانش آموزی که وارد مدرسه می شود باید در همه حوزه های اجتماعی ، فرهنگی ، فن آوری ، ورزشی ، زیبایی شناختی رشد داشته باشد و اجرای این طرح به پیاده سازی این امر کمک می کند.

وی اضافه کرد: این طرح تا اسفندماه سال جاری ادامه یافته و تلاش می‌شود رفتار پهلوانی در بین دانش آموزان فرهنگ سازی شود.

وی در ادامه با اشاره آغاز پروژه مهر در کشور که با هدف آماده سازی مدارس و تدارک لوازم مورد نیاز برای آغاز سال تحصیلی اجرا شد، بیان کرد: دلیل آغاز زودهنگام اجرای پروژه مهر مدارس جلوگیری از تاخیر در آغاز کلاس های درس و پرهیز از اتلاف وقت و هزینه بود.

حمیدی از چاپ ، نشر و توزیع 126 میلیون جلد کتاب با 967 عنوان درسی در کشور خبر داد و افزود: هم اکنون تمامی مدارس با لوازم و کتاب های مورد نیاز آماده آغاز سال تحصیلی هستند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نظم و امنیت مدارس در روزهای اول در نتیجه پایان سال تحصیلی دانش آموزان اثر گذار خواهد بود، افزود: امروز 12 میلیون و 300 هزار دانش آموز با همراهی یک میلیون معلم در 105 هزار مدرسه در سراسر کشور سال تحصیلی 94 – 93 را آغاز کردند.

آمار بازدید: 308 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image