ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی کلاس را باید به عرصه مشارکت دانش‌آموز و معلم تبدیل کنیم

کلاس را باید به عرصه مشارکت دانش‌آموز و معلم تبدیل کنیم

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش کشور گفت: مدرسه متن تعلیم و تربیت است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، عبدالرسول عمادی در مراسم بازگشایی مدارس منطقه زلزله زده آبدانان استان ایلام، اظهار کرد: در طول تحصیل دانش‌آموزان باید هم خوب گوش کنند و هم خوب حرف بزنند و کلاس را باید به عرصه مشارکت دانش‌آموز و معلم تبدیل کرد به طوری که کلاس به صورت مشارکتی اداره شود و صرفاً معلم محور نباشد و سیاست مشارکت‌جویی را در مدارس ترویج داد.

وی تمرکززدایی، احیای روح پرسشگری، جلب مشارکت‌های عمومی، تقویت مدیریت مدارس، ساماندهی نیروهای انسانی، تکریم مقام معلم، جلوگیری از ورود مشاغل متفرقه به حوزه تعلیم و تربیت، توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در بین دانش‌آموزان را از سیاست‌های آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید عنوان و تصریح کرد: خانواده در راس هرم تعلیم و تربیت قرار دارد و نقش خانواده در این حوزه بی‌بدیل است.

محمدرضا مروارید، استاندار ایلام نیز در این مراسم گفت: فراگیری علم و دانش در مکتب انسان‌ساز اسلام از جایگاه بسیار با ارزش و بی‌بدیلی برخوردار است. شهادت کم سن و سال ترین دانش‌آموز آبدانی شهید "علی جرایه" نشان داد دانش‌آموزان نقشی اساسی در دوران دفاع مقدس داشته‌اند.

وی ادامه داد: شهرستان آبدانان خطه فرهیخته‌پروری است که در کشور از لحاظ ضریب هوشی از جایگاه عالی برخوردار بوده و شهید "داریوش رضایی‌نژاد" نمونه‌ای برای اثبات این موضوع است.

مروارید با بیان اینکه معلمان ما برای دانش‌آموزان خود الگو و اسوه هستند و رسالت آنها توسعه علم ، معرفت ، خودسازی و خداشناسی است، تصریح کرد: یکی از بهترین دوران زندگی انسان همین مقطع تحصیلی است که باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرد.

آمار بازدید: 254 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image