ارتباط مستقیم با 30458 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار 5000 معلم نیجریه‌ای برای مقابله با ابولا آموزش می‌بینند

5000 معلم نیجریه‌ای برای مقابله با ابولا آموزش می‌بینند

با نزدیک شدن به فصل آغاز مدارس در آفریقای جنوبی و با توجه به شیوع ویروس ابولا در این کشور، معلمان مدارس و والدین برای حفاظت از کودکان آموزش می‌بینند.


به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مقامات نیجریه اعلام کردند: با بازگشت دانش‌آموزان به مدارس، اغلب معلمان در زمینه بیماری ابولا، نجات بیماران و حفاظت در مقابل این بیماری آموزش می‌بینند. برای مثال اخیرا در بندر «هارکورت» نیجریه بیش از 5000 معلم تحت آموزش‌های مرکز اورژانس ابولا قرار گرفتند.

به اعتقاد رئیس بخش حوادث مرکز ابولا در نیجریه با بازگشایی مدارس در ماه جاری میلادی (سپتامبر 2014)، آموزش معلمان در خصوص شرایط شیوع ویروس و راه‌های مقابله با این بیماری ضروری است چراکه از این طریق این آموزش‌ها به دانش‌آموزان منتقل می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از آل‌آفریکا، طی دو هفته اخیر هیچ گزارشی از موارد جدید ابتلا به این بیماری در نیجریه گزارش نشده و تعداد موارد تایید شده نیز تاکنون کمتر از آمار مبتلایان در لیبریا، سیرالئون و گینه بوده است. با این حال دولت نیجریه اعلام کرده است که فعالیت‌های خود را تا زمان غلبه کامل بر این بیماری متوقف نخواهد کرد.

به گفته «فیصل شعیب»، رئیس بخش حوادث این مرکز، آموزش‌های عمومی در ارتباط با این بیماری یکی از راه‌های اصلی پیشگیری از ابولا است.

صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) نیز با بسیج عمومی در مراکز مختلفی مانند مراکز تجاری، ایستگاه‌های اتوبوس، کلیساها، خانه‌ها و با کمک رهبران محلی و مذهبی از آموزش‌های عمومی حمایت می‌کند.

به گزارش این سازمان آگاهی از چگونگی انتقال این بیماری و حفاظت در برابر آن نه تنها نقش اصلی در جلوگیری از این بیماری ایفا می‌کند بلکه برای کمک به اطرافیان بیمار مانند خانواده آنان نیز ضروری است.

شعیب همچنین به معلمان مدارس توضیح داد که این ویروس تنها از طریق فرد مبتلا و دارای علائم این بیماری منتقل می‌شود.

آمار بازدید: 252 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image