ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اساتید باید کارآفرین در اخلاق و رفتار باشند

اساتید باید کارآفرین در اخلاق و رفتار باشند

نهمین طرح دانش‌افزایی و ضیافت اندیشه استادان و اعضای هیات علمی واحدهای خراسان رضوی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.


به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، منطقه خراسان، آیت‌الله معصومی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، در مراسم اختتامیه نهمین طرح ضیافت اندیشه استادان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه اساتید بایستی کارآفرین در اخلاق و رفتار باشند، افزود: همواره به خدا بیاندیشید و دانشجویان را پدرانه امر به معروف و نهی از منکر کنید.

عبدالمجید حلمی، نماینده تام‌الاختیار ریاست دانشگاه در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، نیز با بیان اینکه «دل به دنیا نبندیم و برای دنیا کار نکنیم» ادامه داد: دلبستگی به دنیا ما را کور می‌کند لذا امیدواریم خدا توفیق دهد بینای واقعی شویم تا دانشجویان را هرچه بهتر راهنمایی کنیم.

حجت‌الاسلام محتشمی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، نیز طی سخنانی هدف از برگزاری این طرح را ارتقای بنیان‌های فکری و اندیشه‌های اسلامی و توانمندسازی و افزایش دانش اعضای هیات علمی در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه «در این دوره 70 تن از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان شرکت داشتند» گفت: دو سرفصل تاریخ و تمدن اسلامی و معرفت شناسی اسلامی، هر کدام به مدت 16 ساعت، توسط اساتید مجرب در این دوره‌ها ارائه گردید.

محتشمی از برگزاری دوره جدید طرح ضیافت اندیشه در ترم جاری خبر داد و بیان کرد: با توجه به استقبال فراوان اساتید از برگزاری طرح و درخواست برگزاری دوره‌های اخلاق کاربردی، این دوره در ترم جدید نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای شرکت کنندگان دراین کلاس‌ها گواهی پایان دوره با امتیاز ارتقا از سوی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری صادر می‌شود، از شرکت کنندگان خواست برای دریافت گواهینامه به دفتر نهاد مراجعه نمایند.

آمار بازدید: 226 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image