ارتباط مستقیم با 30592 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم پاسداشت هفته دفاع مقدس درواحد های دانشگاهی

برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم پاسداشت هفته دفاع مقدس درواحد های دانشگاهی

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بر شمردن رشادتها و فداکاری‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بر لزوم توجه به ارزش‌های اسلامی، انقلابی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم پاسداشت هفته دفاع مقدس در واحدهای دانشگاهی استان گیلان تأکید کرد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی میرابراهیمی در سیزدهمین جلسه کمیته عمرانی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، اظهار کرد: ما باید با امانت‌داری واقعیت‌های دفاع مقدس را ثبت و به جوانان و نسل آینده منتقل کنیم تا آینده‌سازان کشور با اسوه‌های دفاع و مقاومت کشور آشنا شوند همه ما وظیفه داریم این رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی را به نسل جوان ارائه دهیم تا نسل جوان ما بدانند که شهدا چه از خودگذشتگی‌هایی برای ایران اسلامی به منصه ظهور گذاشتند.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بر شمردن رشادتها و فداکاری‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بر لزوم توجه به ارزش‌های اسلامی، انقلابی و برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم پاسداشت هفته دفاع مقدس در واحدهای دانشگاهی استان گیلان تأکید کرد.

وی افزود: برنامه‌های پیش بینی شده در ستادهای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در واحدهای دانشگاهی به طوری تدوین گردد که گویای جانفشانی‌های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی باشد.

این مقام مسئول، ضمن تقدیر از دکتر میرزاده و تیم ایشان در خصوص بازگرداندن امید به دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای رعایت عدالت آموزشی و افزایش جذب دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تا 1.7 سال گذشته، بومی گزینی و توسعه تحصیلات تکمیلی در استانها تلاش چشمگیر کرده که این کار باعث تحولات مثبتی در دانشگاه آزاد اسلامی شد که جای تقدیر و تشکر از زحمات تیم مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

دکتر سید علی میرابراهیمی، با اشاره به افزایش 15 درصدی شهریه در سال تحصیلی جدید، تأکید کرد: معاونین عمرانی در واحدهای دانشگاهی با پیش بینی منابع مالی جدید غیر از شهریه های دانشجویی، با توجه به نیازسنجی واحدها و ظرفیت های موجود نسبت به انجام ساخت و ساز و کارهای عمرانی اقدام کنند و در تمام طرح های عمرانی اعم از خرید و فروش زمین و اجرای طرح های مربوطه رعایت صرفه و صلاح دانشگاه مد نظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، توجه به زیباسازی ساختمانها و استفاده از مصالح با کیفیت را در ساخت و سازها مهم دانست و بیان کرد: در طراحی ساختمانها، زیبایی و اصول معماری با توجه به بافت و توریستی بودن استان مورد نظر قرار گیرد، همچنین نظارت کافی بر کیفیت مصالح مدنظر قرار گرفته و با توجه به دقت کافی بر روی سازه های عمرانی، مصالح لازم با توجه به اقلیم منطقه و با کیفیت عالی و استاندارد مورد استفاده قرار گیرد.

وی، در ادامه با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و شروع فصل پائیز، اذعان داشت: بخشی از وظایف معاونت های عمرانی، نظارت بر تعمیر و نگهداری ساختمانها در واحد های دانشگاهی است که باید در حفظ و نگهداری آنها توجه کافی شود. کنترل و نظارت بر حفظ ساختمانها، سرکشی مداوم به تأسیسات ساختمانها و خوابگاهها و نظارت بر سیستم گرمایشی فضاهای موجود و رفع بموقع مشکلات عمرانی و ایمنی بوجود آمده در واحدها، با نیروهای موجود صورت گرفته که این یکی دیگر از وظایف مهم معاونین عمرانی واحدهاست.

مهندس حسین جاماسبی، رئیس کمیته عمرانی واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، نیز در این جلسه گفت: اگر واحد ها و مراکز استان دارای طرح های اقتصادی دانش بنیان و سرمایه گذاری باشند باید به تأئید شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری استان برسد. در توسعه واحدهای دانشگاهی باید توجیه اقتصادی، رعایت صرفه و صلاح دانشگاه و دستورالعمل های طرح تجمیع رعایت گردد.

آمار بازدید: 272 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image