ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ثبت دانشگاه آزاد تبریز به عنوان اولین واحد دانشگاه آزاد اسلامی کشور

ثبت دانشگاه آزاد تبریز به عنوان اولین واحد دانشگاه آزاد اسلامی کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز مهمترین رویکرد این دانشگاه را کارآفرینی و درآمدزایی عنوان کرد و گفت: با این رویکرد، سیاست دانشگاه آزاد مبنی بر تامین 12درصد درآمدها از منابع غیرشهریه دانشجویی محقق خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، علی رضایی با اشاره به آغاز مراحل ثبت نام دانشجویان برای سال تحصیلی جدید، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال جاری، ثبت نام دانشجویان واحد علوم و تحقیقات را نیز عهده‌دار شده است.

به گفته وی، تجمیع واحدهای علوم و تحقیقات با واحدهای مادر استان ها یک حرکت کشوری برای کیفی سازی دانشگاه آزاد اسلامی است و تاکنون 41 واحد علوم و تحقیقات تجمیع شده اند .

رضایی ادامه داد: امسال با اخذ مجوز برای رشته های جدید و همچنین با تجمیع واحد علوم و تحقیقات، تعداد رشته های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از چهار به 19 و تعداد رشته های کارشناسی ارشد از 43 به 88 رشته افزایش یافته و حدود 70 رشته کارشناسی ارشد و 30 رشته دکتری دیگر نیز تا بهمن ماه سال جاری تصویب و به رشته های تحصیلات تکمیلی واحد تبریز افزوده خواهد شد.

به گفته وی، رشته های معماری، شیمی بالینی و فقه، از جمله رشته های جدید دکتری واحد تبریز هستند که در سالتحصیلی جدید، اقدام به پذیرش دانشجو خواهند کرد.

رضایی اظهار کرد: رشته های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز طی 30 سال گذشته افزایشی نداشته، اما امسال کارشناسی هوشبری به رشته های این دانشکده افزوده شده ، همچنین موافقت اصولی برای راه اندازی رشته دکتری حرفه ای دندانپزشکی نیز اخذ شده و احتمالا از بهمن ماه، پذیرش دانشجو در این رشته نیز آغاز خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش رشته های تحصیلی و آمار دانشجویان، مدیریت لازم برای فضاها و آزمایشگاه ها صورت پذیرفته است.

وی اظهار کرد: اخیرا سه مرکز تحقیقاتی شامل مرکز تحقیقات نانوصنعتی، رباتیک و بیوتکنولوژی و چهار دفتر تحقیقاتی و یک مرکز رشد به همراه 10 واحد فناور در واحد تبریز افتتاح شده است.

رضایی تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز را 27 هزار و 500 نفر اعلام کرد و افزود: امسال این تعداد به 32 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به برگزاری همایش «طلیعه جاودانگی» در واحد تبریز اشاره کرد و گفت: سال ها بحث بر سر این بود که کدام واحد دانشگاهی به عنوان اولین واحد دانشگاه آزاد اسلامی کشور معرفی شود که در نهایت، واحد تبریز، به حق به عنوان اولین واحد دانشگاه آزاد اسلامی کشور ثبت شد و از طرف رئیس سابق و ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی هم مورد تایید قرار گرفت .

وی ادامه داد: به همین خاطر، در سی و دومین سال آغاز به کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز ، همایشی تحت عنوان «طلیعه جاودانگی» با حضور میهمانانی از سراسر کشور در 24 مهرماه برگزار شده و طی آن چهره های علمی و کشوری ، به سخنرانی می پردازند.

رضایی همچنین از برگزاری همایش ملی "سبک زندگی از منظر مقام معظم رهبری" در 27 و 28 آبان ماه در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز خبر داد.

آمار بازدید: 392 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image