ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری وزیر اسبق بهداشت مجری دوره پسادکتری شد

وزیر اسبق بهداشت مجری دوره پسادکتری شد

دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نظر دارد به استناد آئین نامه پسا دکتری در مراکز تحقیقاتی این دانشگاه پژوهشگر پسا دکتری بپذیرد و دکتر کامران باقری لنکرانی وزیر اسبق بهداشت یکی از مجریان این دوره است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هدف از برگزاری این دوره ، حفظ و حمایت از پژوهشگران مستعد و جوان در راستای ارتقا سطح تحقیقات پایه و کاربردی در مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی کشور است.

متقاضیان پس از مطالعه خلاصه طرح های ارائه شده می توانند درخواست کتبی (با ذکر نام استاد و طرح تحقیقاتی مربوطه)، رزومه (CV) به همراه مستندات مربوطه و حداقل دو توصیه نامه علمی را حداکثر تا تاریخ 12 مهرماه 93 به آدرس اعلام شده ارسال کنند.

داوطلبان باید زمینه تحصیلی و تحقیقاتی مرتبط به موضوع انتخابی را داشته باشند.

دانشگاه هیچ گونه تعهدی در خصوص استخدام پژوهشگر پسا دکترا پس اتمام دوره ایشان ندارد. ضمناً پرداخت مستمر حقوق و مزایا منوط به گزارش های دوره ای پیشرفت طرح تحقیقاتی پسا دکتری و رضایت استاد هدایت کننده پژوهشگر است.

در مواردی که استاد هدایت کننده دوره پسا دکتری بیش از یک طرح ارائه داده باشد، تصمیم گیری در خصوص تعداد پژوهشگر پسا دکتری برای استاد مربوطه در معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.

متقاضیان می توانند مدارک خود را به نشانی شیراز، خیابان زند، جنب هلال احمر، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طبقه هفتم، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، امور آموزشی و هیات علمی مراکز تحقیقاتی دانشگاه، صندوق پستی: 1978-71345 ارسال کنند.

اساتید مجری پژوهشگر پسا دکتری دکتر کامران باقری لنکرانی (مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت) و دکتر عباس علی قادری (مرکز تحقیقات سرطان) هستند و و خلاصه طرح های ارائه شده در فراخوان دانشگاه درج شده است.

آمار بازدید: 306 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image