ارتباط مستقیم با 30458 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه توضیحات علوی درباره‌ی تایید صلاحیت‌ها در کمیسیون آموزش

توضیحات علوی درباره‌ی تایید صلاحیت‌ها در کمیسیون آموزش

وزیر اطلاعات با حضور در جلسه‌ی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس توضیحاتی در رابطه با بررسی برخی از تایید صلاحیت‌ها در حوزه‌ی وزارت علوم ارائه کرد.


جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: وزیر اطلاعات در رابطه با استعلام‌هایی که در حوزه وزارت علوم انجام شده و یا آنهایی که انجام نشده و همچنان این افراد مشغول به کار هستند، توضیحاتی را ارائه کرد و گفت که در رابطه با این افراد از این وزارت‌خانه استعلامی صورت نگرفته است.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش تصریح کرد: بنابراین نمایندگان در این جلسه به این نتیجه رسیدند که وزارت اطلاعات خود باید اقدامات لازم را انجام دهد.

وی همچنین به حضور رئیس دانشگاه آزاد در جلسه کمیسیون آموزش اشاره کرد و گفت: در این جلسه بحث افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره‌ی دکترا و همچنین شهریه‌ی دانشگاه آزاد مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

کوچکی نژاد با بیان این که در جلسات بعدی در رابطه با افزایش شهریه مفصل‌تر بررسی‌ها انجام خواهد شد گفت: مسئوان دانشگاه آزاد اعتقاد داشتند که تمام مصوبات هیات امنا و شورای عالی انقلاب فرهنگی را اجرایی می‌کنند و در هر جایی که خلاف این مصوبات باشند حتما برخورد می‌کنند.

آمار بازدید: 178 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image