ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور قائم مقام دانشگاه پیام نور: زمان آموزش مکاتبه ای به اتمام رسیده است

قائم مقام دانشگاه پیام نور: زمان آموزش مکاتبه ای به اتمام رسیده است

قائم مقام دانشگاه پیام نور با بیان اینکه دیگر زمان آموزش مکاتبه ای به اتمام رسیده است، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور با پشت سر گذاشتن نسل چهارم آموزش دوربرد، در آستانه ورود به نسل پنجم آموزش یعنی آموزش مجازی است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، محمد رضا سرمدی در مراسم اختتامیه اجلاس سراسری روسای دانشگاه های پیام نور کشور با اشاره به لزوم ارتقای حرکت به سمت کیفی سازی آموزش در پیام نور گفت: در جهت کیفی سازی و ارتقای سطح علمی دانشگاه در سال های 91 و 92 از بین 698 نفر متقاضی اعضای هیات علمی، 65 نفر انتخاب شده و وارد بدنه دانشگاه شدند.

وی افزود: تربیت متخصص صرفا برای ایجاد شغل نیست بلکه هدف ارتقای سواد و سطح علمی جامعه است و در کنار این مهم نیز در ایجاد رشته هایی که بازار کار به ان نیازمند است از جمله برنامه های دانشگاه پیام نور است.

وی ادامه داد: خرد جمعی سرلوحه کارها در همه بخش های دانشگاه پیام نور قرار گرفته است و دانشگاه به عنوان سازمان یادگیرنده نیازمند اقدامات مشارکت جویانه از سوی اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌هاست.

سرمدی با ارائه گزارشی از نتایجی که در کارگروه های تشکیل شده در اجلاس مذکور حاصل شد، تاکید کرد: کیفی سازی منابع درسی، تفویض اختیار در بخش مدیریت اجرایی، کیفی سازی اساتید مدعو، ارتقا بخشی سیستم گلستان، ساماندهی وضعیت آزمایشگاه های ملی و قطبی، بازنگری آیین نامه های موجود در دانشگاه، گسترش آموزش های مجازی و راه اندازی سامانه ملی از جمله مواردی بودند که در کارگروه های تخصصی مورد بررسی قرار گرفتند.

آمار بازدید: 251 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image