ارتباط مستقیم با 30544 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پایش سلامت دانشجویان جدید دانشگاه لرستان از 15 مهر

پایش سلامت دانشجویان جدید دانشگاه لرستان از 15 مهر

کارشناس مرکز مشاوره دانشگاه لرستان از اجرای طرح پایش سلامت دانشجویان دانشگاه خبر داد.


حقی‎زاده در گفت‎وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، گفت: طرح پایش سلامت دانشجویان ورودی جدید دانشگاه از 15 مهرماه تا 15 آبان‌ماه اجرا می‎شود.

وی بیان کرد: طرح پایش سلامت دانشجویان ورودی جدید دانشگاه لرستان برخلاف سال‌های گذشته که همزمان با ثبت‌نام دانشجویان انجام می‎شد، امسال از 15 مهرماه تا 15 آبان‌ماه اجرا می‎شود.

این کارشناس تصریح کرد: همزمان با ثبت نام، دانشجویان ورودی جدید پیگیر مسائل مربوط به ثبت‌نام و اسکان در خوابگاه‌ها هستند به همین دلیل به خاطر رفاه حال دانشجویان زمان اجرای طرح پایش سلامت به 15 مهرماه موکول شده است.

وی اظهار کرد: طرح پایش سلامت به منظور تعیین وضعیت کلی بهداشت روانی و جسمانی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه‌های تابع وزارت علوم توسط مرکز مشاوره دانشجویی و خانه سلامت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اجرا می‎شود.

حقی‎زاده با بیان اینکه در این طرح از بعد سلامت جسمانی به بررسی فشار خون، وزن، سلامت دهان و دندان، بینایی و بیماری‌های خاص پرداخته می‎شود، گفت: برای تعیین وضعیت کلی بهداشت روانی دانشجویان ورودی جدید نیز پرسشنامه‎ای در اختیار آن‌ها قرار داده می شود که اطلاعات این پرسش نامه‌ها جهت تجزیه و تحلیل به مرکز مشاوره وزارت علوم ارسال می‌شود.

کارشناس مرکز مشاوره دانشگاه لرستان تصریح کرد: پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود در پرسشنامه‌ها در صورتی که دانشجویانی نیاز به مشاوره‎های روانی داشته باشد، به مرکز مشاوره دانشگاه دعوت و برنامه ریزی‎های لازم جهت رفع مشکلات آن‌ها صورت می‎گیرد.

حقی‎زاده اظهار کرد: تمام اطلاعاتی که از طریق اجرای این طرح جمع‎آوری می‎شود، به صورت محرمانه در مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه‌ها نگهداری می‎شود.

آمار بازدید: 279 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image