ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار احیای منشورهای جوانمردی در المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای

احیای منشورهای جوانمردی در المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به احیای منشورهای جوانمردی و ورزش اشاره و اظهار کرد: آموزش‌های ورزش پهلوانی، پیوست فرهنگی طرح المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای است که با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش دنبال خواهد شد.


به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر مهرزاد حمیدی در نشست شورای عالی تشکیلاتی المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای، با بیان اینکه استقرار عدالت و ورزش و توسعه ورزش همگانی از جمله اهدافی است که در راستای اجرای طرح المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای دنبال می‌کنیم، گفت: دانش آموزان باید لذت ورزش را در مدارس احساس کنند تا بتوانند در آینده ورزش را به صورت حرفه‌ای دنبال کنند در غیر این صورت یک تماشاچی ورزش باقی می‌مانند.

وی افزود: توجه به ورزش همگانی و عمومیت بخشی به ورزش از جمله رویکردهای المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌آی است اظهار کرد: قصد داریم نهضت داوطلبی در قالب المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای متزلزل شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در ادامه ضمن اعلام این خبر که پیگیری‌های لازم انجام شده تا طرح المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای در شورای عالی ورزش که با حضور رئیس جمهور در آینده نزدیک تشکیل خواهد شد مطرح شود، گفت: مطمئن هستیم این طرح در شورای عالی ورزش مورد حمایت قرار می‌گیرد.

حمیدی در ادامه درباره ورزش‌های در نظر گرفته شده در درون این المپیادها گفت:‌ برای دانش آموزان اول تا سوم دبستان بازی‌های دبستانه منطبق با روحیات و برنامه درسی آنها در نظر گرفته شده است.

به گفته حمیدی، ورزش‌های در نظر گرفته شده برای دانش آموزان چهارم تا ششم دبستان نیز با محتوای درس آنها منطبق است. برای مابقی دانش آموزان نیز رشته‌های مجاز آموزشگاهی معین شده که البته هیچ کدام را محدود نکرده‌ایم و در شورای هر مدرسه به فراخوار علایق و امکانات دانش آموزان انتخاب و ادامه می‌یابد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بخشنامه المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای به مدارس سراسر کشور ابلاغ شده تا این فعالیت همزمان در تمام مدارس از 26 مهرماه آغاز شود. به دانش آموزان شرکت کننده در این المپیادها گواهی شرکت در المپیاد اعطا و برندگان حکم قهرمانی دریافت می‌کنند.

آمار بازدید: 372 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image