ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش بیش از 4000 ورودی جدید در دانشگاه گیلان

پذیرش بیش از 4000 ورودی جدید در دانشگاه گیلان

رییس دانشگاه گیلان از پذیرش حدود 4600 ورودی جدید در مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه برای سال تحصیلی 94-93 خبر داد.


دکتر احمد رضی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید اظهارکرد: هم اکنون بیش از 18 هزار دانشجو و حدود 500 عضو هیأت علمی ثابت و حدود 500 نفر استاد مدعو در این دانشگاه مشغول به تحصیل و تدریس هستند.

وی با اشاره به پذیرش 4600 دانشجو در سال تحصیلی جدید در دانشگاه گیلان گفت: از این تعداد حدود 2200 دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری و حدود 2400 دانشجوی کارشناسی هستند.

رییس دانشگاه گیلان تصریح کرد: مراسم آغاز سال تحصیلی 94-93 با حضور دانشگاهیان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده اول و دوم مهرماه برگزار می شود که مراسم آغاز سال تحصیلی با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

دکتر رضی با بیان اینکه دانشگاه گیلان برای 3200 نفر خوابگاه دارد که معمولا برای دانشجویان روزانه است، گفت: با توجه به ظرفیت محدود آن، اولویت با دانشجویان غیر بومی است.

وی اولویت استان گیلان را کشاورزی دانست و گفت: یکی از دانشکده های مهم و قوی دانشگاه گیلان هم دانشکده کشاورزی است که در سطح کشور هم مطرح است. توسعه رشته های متناسب با نیاز استان در این دانشکده بیشتر مورد توجه است.

آمار بازدید: 278 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image