ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد رشته‎های تحصیلات تکمیلی توسعه می‎یابند

رشته‎های تحصیلات تکمیلی توسعه می‎یابند

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد لرستان گفت: این دانشگاه در دهه تحول به سر می‎برد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، بهروز دوستی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دانشگاه‎های آزاد استان در دهه تحول به سر می‎برند، افزود: این واحدها و مراکز آموزشی هم اکنون خیزش و پرشی رو به جلو داشته و سیاست ما تلاش به سمت کیفی‎تر شدن است.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه‎های آزاد لرستان به شدت به دنبال کیفی کردن جنبه‎های مختلف هستند، بیان کرد: خوشبختانه امسال مدیریت دانشگاه‎های آزاد استان از منطقه‎ای به استانی تغییر یافت و این تحول کمک شایانی به حل برخی از مشکلات و بروکراسی کرد.

دوستی یادآور شد: ایجاد معاونت هماهنگی در مرکز استان آیینه تمام نمایی برای بحث‎های مدیریتی دانشگاه است که سبب کاهش مراجعات به مراکز مختلف شده است.

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد لرستان ادامه داد: همچنین کارهای سخت‎افزاری و زیرساختی کارآمد و موثری در دانشگاه‎های آزاد و لرستان انجام شده و کمیته و کارگروه‎های متفاوتی و مدیران شایسته‎ای برای واگذاری مسئولیت دانشگاه‎ها انتصاب شده‎اند.

وی اضافه کرد: دانشگاه‎های آزاد لرستان جزو آن سری از واحدها و مراکز آموزشی بوده که خیلی سریع جایگاه خود را پیدا کرده است.

دوستی اظهار کرد: درباره توسعه کمی و کیفی رشته‎های تحصیلات تکمیلی از جمله رشته‎های کارشناسی ارشد، دکتری و علوم پزشکی در دانشگاه‎های لرستان اقدام خوبی صورت گرفته و با وزارت علوم و وزارت بهداشت تعامل موثری صورت گرفته است.

آمار بازدید: 269 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image