ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور موفقیت در کار فرهنگی مستلزم انجام کار جمعی است

موفقیت در کار فرهنگی مستلزم انجام کار جمعی است

رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان گفت: بسط فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در اولویت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور لرستان قرار گیرد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه لرستان، محمدرضا جعفری در مراسم معارفه سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان بیان کرد: انتظاراتی که از دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان وجود دارد این است که بسط فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، تلاش در راستای تقویت پیوند بین حوزه و دانشگاه، حمایت از نیروهای متعهد و متخصص، هدایت و حمایت فکری تشکل‎های دانشجویی، مقابله با ترویج افکار و عقاید انحرافی در بین دانشجویان، ترویج روحیه خودباوری و کمک در راستای گزینش علمی و جذب اساتید را در اولویت این دفتر قرار دهد.

وی با اشاره به استقرار دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور لرستان در محل دانشگاه پیام نور خرم‎آباد، اظهار کرد: موفقیت در کار فرهنگی مستلزم انجام کار جمعی است و با این حال انتظاری که از روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان وجود دارد این است که تعامل و همکاری لازم را با دفتر نهاد داشته باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان وضعیت تشکل‌های دانشجویی و انجمن‎های علمی و کانون‎های فرهنگی این دانشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: زمینه برای فعالیت نهاد رهبری در دانشگاه پیام‌نور لرستان با وجود 122 عضو هیات علمی، 200 نفر کارمند و بالغ بر 30 هزار نفر دانشجو فراهم است.

جعفری با بیان اینکه با توجه به حجم بالای فعالیت‎های فرهنگی در دانشگاه پیام نور لرستان خلاء نهاد رهبری در این دانشگاه همواره احساس می‎شد، یادآور شد: با وجود خلاء دفتر نهاد رهبری در این دانشگاه ،اما دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان ظرف سال‌های اخیر برای اجرای برنامه‎های فرهنگی همکاری لازم را با این دانشگاه داشته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور لرستان چندین سال است که پیگیر راه‎اندازی دفتر نهاد در این دانشگاه است و خوشبختانه این آرزو محقق شد، گفت: این دانشگاه از سال 85 به عنوان آخرین واحد استانی فعالیت خود را آغاز کرد و خوشبختانه در سال 92، به دنبال ارزیابی صورت گرفته از سایر بخش‎های واحدهای استانی، دانشگاه پیام نور لرستان جزو 10 واحد برتر کشور قرار گرفت.

آمار بازدید: 244 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image