ارتباط مستقیم با 30544 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه حیف است دانشگاههای بزرگ با کمبود فضای فیزیکی مواجه باشند

حیف است دانشگاههای بزرگ با کمبود فضای فیزیکی مواجه باشند

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف گفت: حیف است که دانشگاه‌های بزرگ و مطرحی مثل دانشگاه صنعتی شریف، امیرکبیر تهران با کمبود فضای فیزیکی مواجه باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سعید سهراب پور عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف گفت: این یک دانشگاه معمولی نیست این را دنیا می گوید. این دانشگاه افتخار نظام جمهوری اسلامی است و کسی که به این نظام علاقه دارد باید به این دانشگاه کمک و خدمت کند.

وی ادامه داد: دکتر روستاآزاد رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف از شاگردان اول دانشگاه صنعتی اصفهان بود که کارشناسی خود را در این دانشگاه و کارشناسی ارشد و دکترا را در دانشگاه واترلو کانادا طی کرد. وی دارای مدرک استادی تمام است و سمت هایی این نیز در دانشگاه داشته که از جمله می توان به معاونت پژوهشی دانشگاه شریف اشاره کرد.

وی افزود: دکتر فتوحی رئیس جدید دانشگاه نیز 9 سال رئیس دانشکده برق این دانشگاه بوده و همچنین استاد تمام است.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد: در طول تاریخ عزیزانی آمدند و بر روی طرح توسعه دانشگاه خط کشیدند و این خط کشیدن بر روی طرح توسعه دانشگاه خیانتی بود به دانشگاه و نظام جمهوری اسلامی. دانشگاه صنعتی شریف فضای فیزیکی لازم را ندارد. در این دانشگاه بر سر یک متر مربع فضای فیزیکی با مشکل مواجه هستیم و ما از رهبر معظم انقلاب تشکر می کنیم که دستور دادند نیروی انتظامی زمینی را برای پردیس دانشگاه در اختیار قرار دهد.

وی با بیان اینکه ما از نظر فیزیکی در مضیقه هستیم خواست طرح و توسعه دانشگاه شریف دوباره فعال شود.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: در دانشگاه های شهرستان ساختمان های زیادی ساخته شده که اکثر آنها بدون استفاده مانده است در حالی که ما در دانشگاهی به این مهمی با کمبود جا مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: ما از قدیم از 30 سال گذشته با وزارت علوم بر سر بودجه به مناطق محروم مشکل داریم حرف ما این است که به آنها بودجه اختصاص دهند ولی به دانشگاه های بزرگ و برتر نیز نگاه خاصی داشته باشند ولی همیشه نگاهی که به دانشگاه ها شده است نگاهی یکنواخت به صورت چمن زنی بوده است.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی امیر کبیر هم با فضای فیزیکی کم مواجه است و حیف است که دانشگاه های بزرگ و مطرحی مثل دانشگاه شریف، امیر کبیر تهران با کمبود فضای فیزیکی مواجه باشند.

وی در پایان برای دکتر روستاآزاد رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف و دکتر فتوحی رئیس جدید دانشگاه صنعتی شریف آرزوی موفقیت کرد و اعلام آمادگی کرد تا به رئیس جدید کمک کند.

آمار بازدید: 319 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image