ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور توقف پذیرش در 726رشته محل در دانشگاه پیام‌نور

توقف پذیرش در 726رشته محل در دانشگاه پیام‌نور

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اشاره به برنامه‌های دانشگاه برای افزایش کیفیت، اصلاح هرم هیات علمی و تولید کتب و محتواهای آموزشی و الکترونیکی با کیفیت تر را جزو اولویت های این دانشگاه عنوان کرد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر کریمی با اشاره به توقف پذیرش در 726رشته محل در راستای کیفیت بخشی و ساماندهی رشته ها در این دانشگاه گفت:امسال در مقطع کارشناسی این دانشگاه از طریق آزمون سراسری 210 هزار و 590 نفر پذیرفته شده اند .

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اذعان داشت: از مجموع 120 هزار نفر پذیرفته شدگان در آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش و آموزش کشور، 19 هزار و 469 نفر فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور بودند که این آمارنشان دهنده کیفیت مناسب و رشد و علاقه بیش از پیش متقاضیان تحصیل به شیوه آموزشی در این دانشگاه است.

کریمی عواملی نظیر منابع و محتواهای آموزشی پربار و کامل دانشگاه در سطح کشور، آزمون های متمرکز و عادلانه، شهریه بسیار پایین در قیاس با سایر دانشگاههای شهریه بگیر، حذف هزینه های جانبی نظیر ایاب و ذهاب و اقامت و مسکن در شرایط دوری از خانواده، امکان تحصیل توام با اشتغال، امکان تغییر رشته و مهمان و انتقالی آسان، و ترجیح در نزدیکی به خانواده ها به ویژه از جانب دانشجویان دختر را عمده ترین دلایل استقبال و ترجیح در انتخاب این دانشگاه از سوی داوطلبان عنوان نمود.

وی همچنین از اجرای آزمون آنلاین در آینده نزدیک در این دانشگاه خبر داد و با اشاره به اینکه دانشگاه در صدد است که در سال جاری با لحاظ جنبه های نظارتی و امنیتی مبادرت به انجام آزمون آنلاین در کل کشور برای کلیه شیوه های آموزشی نماید.

وی اجرای چنین شیوه آموزشی را تحولی شگرف در عرصه آموزش و سنجش در این دانشگاه عنوان نمود و گفت براساس این شیوه دانشجویان به صورت اختیاری می توانند درهر مکانی اعم از منزل، محل کار و یا هر نقطه ای از کشور که دسترسی به اینترنت دارند اقدام به انجام آزمون نمایند.

کریمی در خاتمه با اشاره به ادامه ثبت نام و انتخاب واحد تا اول مهر ماه، آدرس سامانه www.reg.pnu.ac.ir را برای ثبت نام به صورت غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال جاری معرفی نمود.

آمار بازدید: 295 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image