ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور تحصیل 30 درصد از دانشجویان کردستان در دانشگاه پیام‌نور استان

تحصیل 30 درصد از دانشجویان کردستان در دانشگاه پیام‌نور استان

رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان تعداد دانشجویان دانشگاه پیام نور استان کردستان را 19 هزار و 504 نفر اعلام و اظهار کرد: نزدیک به 30 درصد از دانشجویان کردستان در دانشگاه پیام نور استان مشغول به تحصیل هستند.


دکتر ایوب مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا- منطقه کردستان، با اشاره به اشتغال به تحصیل بیش از 19 هزار و 500 دانشجو در دانشگاه پیام نور استان کردستان اظهار کرد: این تعداد دانشجو در 64 رشته و گرایش در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل می باشند.

وی با اعلام اینکه دانشگاه پیام نور کردستان از 80 عضو استخدامی هیات علمی و 1105 مدرس مدعو در کل استان بهره مند است، بیان کرد: این دانشگاه در حال حاضر دارای 28 هزار متر مربع فضای آموزشی است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور کردستان نیازمند توسعه بیشتری است، عنوان کرد: این دانشگاه با استقبال دانشجویان و داوطلبان کنکور مواجه است به همین لحاظ نیازمند زیرساختهای آموزشی، فرهنگی و اداری است.

امینی با تاکید بر اینکه با تامین زیرساخت‌ها می توان به ارتقاء شاخصهای آموزشی و فرهنگی استان کمک کرد تصریح کرد: یکی از این زیرساخت‌ها توسعه آزمون‌های "تاچ پد" می باشد که کمک زیادی به سنجش و آموزش کرده است. اما اهم مشکلات پیش روی این دانشگاه کمبود بودجه و امکانات آزمایشگاهی و آموزشی به ویژه در سطح واحدها و کمبود کادر علمی می باشد.

رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان در ادامه سخنان خود، توسعه رشته های فنی و مهندسی و تغییر هرم دانشجویی، توسعه رشته های تحصیلی علوم انسانی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، افزایش تعداد اعضای هیات علمی و تغییر هرم رتبه آنان به سمت استادیار و بالاتر، تسریع در امور آموزشی دانشجویان، افزایش نشریات دانشگاه در رشته های مختلف علمی، کسب رتبه برتر منطقه ای در قالب برنامه های آموزشی و با محوریت پژوهش را از جمله برنامه های آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان در افق 1404 اعلام کرد.

وی همچنین ارتقاء کیفیت فعالیت نشریات دانشجویی، کانونهای دانشجویی و انجمن های علمی، جذب حداکثری دانشجویان در مسائل فرهنگی و هنری، فراهم کردن زمینه فعالیت هسته های علمی – دانشجویی، ارتقاء سطح فعالیت های فرهنگی دانشگاه با احداث ساختمان های فرهنگی در مراکز و واحدها در زمینه ی فرهنگی را از جمله برنامه های حوزه فرهنگی دانشگاه اعلام کرد که در دستور کار قرار دارد.

آمار بازدید: 311 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image