ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعلام جدیدترین رده‌بندی دانشگاه‌های جهان از سوی QS

اعلام جدیدترین رده‌بندی دانشگاه‌های جهان از سوی QS

موسسه بین‌المللی QS تازه‌ترین رده بندی خود از 200 دانشگاه مطرح جهان را منتشر کرد.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنابر اعلام موسسه بین المللی QS، دانشگاه MIT آمریکا در رتبه نخست 200 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته و پس از آن دانشگاه کمبریج انگلیس، کالج سلطنتی لندن،‌ دانشگاه هاروارد آمریکا و دانشگاه آکسفورد انگلیس به ترتیب در رتبه‌های دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

در جدیدترین رده بندی برترین دانشگاه‌های جهان که هر سال از سوی موسسه QS اعلام می‌شود دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) به عنوان بهترین دانشگاه آسیایی و در رتبه 22 جهان گرفته است. دانشگاه هنگ کنگ و دانشگاه توکیو نیز به ترتیب با قرارگیری در رتبه‌های 28 و 31 جهان در بین کشورهای آسیایی نیز پس از دانشگاه ملی سنگاپور در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، در رده بندی جدید QS نام 33 دانشگاه آسیایی به چشم می‌خورد که 9 دانشگاه از این جمع در بین 50 دانشگاه برتر جهان هستند. در بین 33 دانشگاه آسیایی که در جمع 200 دانشگاه برتر جهان قرار دارند ژاپن با 10 دانشگاه پیشتاز است و پس از این کشور نیز چین با حضور هشت دانشگاه، هنگ کنگ و کره جنوبی با پنج دانشگاه، تایوان با سه و سنگاپور با دو دانشگاه در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

آمار بازدید: 243 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image