ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نظام آموزشی باید به دور از حاشیه‌سازی باشد

نظام آموزشی باید به دور از حاشیه‌سازی باشد

نماینده کاشمر در مجلس تاکید کرد که نظام آموزشی باید به دور از حاشیه سازی، دعوا و غوغا سالاری باشد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، محمد اسماعیل‌نیا درجمع فرهنگیان، خاطرنشان کرد: همان طور که رئیس جمهور شعار شایسته سالاری، فراجناحی، اعتدال و تدبیر را مطرح کرده است انتظار داریم مجموعه کشور برای عملیاتی کردن و واقعی نمودن این شعار کمک کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت ساماندهی نیروها به خوبی انجام نشده است، افزود: بعضأ یک معلم زن باید روزانه بیش از 400 کیلومتر را برای حضور در مدرسه طی کند، لذا انتظار داریم با ساماندهی نیروها زمینه امنیت و آرامش در خانواده‌ها فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر در کشوری تحولی ایجاد شده باید به دنبال این باشیم که در حوزه آموزش و پرورش آن چه اقدامی انجام شده است، یادآور شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به آموزش و پرورش نظر ویژه و توجه خاصی دارند و این قول را می‌دهیم همچون گذشته در حد توان در حوزه آموزش و تحقیق کشور این مجموعه را کمک کنیم.

نماینده مردم کاشمر در مجلس با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان در بخش‌های مختلف، گفت: در حوزه آموزشی باورمان بر این است اگر در این حوزه تحول ایجاد نشود قطعا با چالش‌ها و مشکلاتی روبرو خواهیم شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 200 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image