ارتباط مستقیم با 30549 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد آمادگی دانشگاه آزاد ساری برای ساخت بیمارستان

آمادگی دانشگاه آزاد ساری برای ساخت بیمارستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری از وجود 11 هزارو 928 نفر دانشجو و 66 رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران ، کیومرث نیاز آذری، در نشست خبری که به مناسبت سال تحصیلی جدید در این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: امروز دانشگاه آزاد ساری امتیازش از 549 به 2100 رسید و قرار است تا سال 1395 این دانشگاه به درجه جامع برسد.

وی با بیان اینکه امروز 66 رشته کارشناسی ارشد داریم، اظهار کرد: اکنون دانشگاه ازاد اسلامی ساری 11 هزار و 928 دانشجو دارد که تعداد 7000 نفر آنان در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه کسی نمی تواند یک سال رئیس دانشگاه باشد مگر اینکه کار جدیدی انجام داده باشد، افزود: عامل اصلی توسعه ارتباط با بدنه دانشگاه ‌ها و مسئولان است.

نیازآذری افزود: در حال حاضر این دانشگاه دارای رشته پزشکی است که در این رشته در سال اول 16 دانشجوی پزشکی داشتیم که همه این تعداد پذیرش شدند و اکنون 300 نفر در رشته‌های مختلف پزشکی مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: تاکنون 32 هزار نفر از این دانشگاه در مقاطع و رشته های مختلف فارغ‌التحصیل شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری با بیان اینکه این دانشگاه دارای سه فصلنامه با درجه علمی پژوهشی با درجه IC است، گفت: تعداد 280مقاله علمی توسط اساتید این دانشگاه در نشریات خارجی و 250 مقاله علمی در نشریات داخلی به چاپ رسید.

وی افزود: امروز همه انتخاب واحد ها در دانشگاه اینترنتی است و برای دانشجویان جدید الوردی‌ها که نیاز به احراز هویت دارند با تهیه ساز و کارهایی به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

نیاز آذری گفت: این دانشگاه جهت ساخت بیمارستان 64 تختخوابی از مسئولین شهری انتظار دارد جهت واگذاری زمین مورد نیاز همت کنند.

وی افزود: این دانشگاه آمادگی دارد در راه‌اندازی و تجهیز و تکمیل این پروژه مبلغی بالغ بر 100 میلیارد تومان متقبل شود.

آمار بازدید: 402 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image