ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد مجتمع الهیه دانشگاه آزاد مشهد از هفته آینده کار خود را آغاز می‌کند

مجتمع الهیه دانشگاه آزاد مشهد از هفته آینده کار خود را آغاز می‌کند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به راه‌اندازی واحد جدید این دانشگاه گفت: مجتمع الهیه دانشگاه آزاد اسلامی از هفته آینده کار خود را آغاز می‌کند.


به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، عباس شیخ‌الاسلامی در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی الهیه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، افزود: با راه‌اندازی این مجموعه کلاس‌های مربوط به رشته علوم تربیتی و بخشی از کلاس‌های دانشکده علوم در این مکان برگزار خواهد شد، البته دروس مربوط به کارگاه همچنان در دانشکده علوم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به محض انتقال تجهیزات، کلاس‌های کارگاهی نیز در این مجموعه دایر خواهد شد.

شیخ‌الاسلامی با اشاره به ساختمان مربوط به گروه علوم تربیتی این دانشگاه، خاطرنشان کرد: حدود دو ماه قبل متوجه شدیم که مالک ساختمان از گروه علوم تربیتی ما خواسته که ساختمان را تخلیه کند؛ با این حال نیمی از کلاس‌های رشته علوم تربیتی ما در دانشکده علوم برگزار می‌شد که این مساله نیز باعث زیادتر شدن مشکلات می‌شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اضافه کرد: طی بازدیدی که از این ساختمان داشتیم، متوجه شدیم پیمانکار از دانشگاه طلبکار است و ادامه ساخت و ساز نیازمند متمم و مجوز است که در این زمینه نیز مساعدت‌های لازم انجام شد و قرار شد مبلغ مورد نظر پرداخت شود.

شیخ‌الاسلامی تصریح کرد: با تعهدی که ما دادیم قرار شد پیمانکار، عملیات ساخت ساختمان را به سرعت تمام کرده و آن را در اختیار ما قرار دهد که با راه‌اندازی این مجموعه مشکل تخلیه ساختمان مربوط به رشته علوم تربیت نیز حل شد.

وی با اشاره به اینکه این ساختمان برای کاربری مدارس سما ساخته شده است، گفت: همچنین توافق‌نامه‌ای با مجموعه سمای دانشگاه ازاد نیز منعقد شد که بتوانیم هر دو مجموعه، از این مکان بهره‌مند شویم؛ امروز بخشی از دانشکده علوم نیز به این مکان منتقل خواهد شد و تا بهمن ماه آزمایشگاه‌ها نیز به این مجموعه انتقال خواهند یافت.

شیخ‌الاسلامی افزود: با این حال با مصوبه‌ای که با حضور دکتر میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد، داشتیم، قرار شد در مجتمع گلبهار، این واگذاری ساختمان توسط سما، جبران شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قطعه زمین این دانشگاه در خیابان راهنمایی، یادآور شد: متراژ این زمین 4000 متر مربع است که باید برای استفاده از آن نیز چاره‌ای اندیشید؛ در خصوص سرویس دهی در این مکان نیز طبق توافقاتی که با اتوبوسرانی داشتیم، قرار شده سرویس‌های این منطقه به دو تا سه برابر افزایش یابد.

به گزارش ایسنا، در بخش دیگری از این مراسم، آیت‌الله علی‌اصغر معصومی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، نیز بیان کرد: از اساتید، دانشجویان و کلیه مسئولان دانشگاه ‌آزاد می‌خواهم در حوزه کارآفرینی با دانشگاه همکاری کنند.

همچنین امیر تولایی، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، نیز با اشاره به مختصات احداث این بنا اظهار کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع احداث شده که زیربنای آن 16 هزار متر مربع است؛ این مجموعه در سه بلوک ساخته شده که امروز یکی از بلوک‌های آن، به مساحت 6000 متر مربع افتتاح شد و دو بلوک دیگر نیز تا بهمن ماه افتتاح می‌شود.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بیان کرد: آغاز به کار این پروژه از سال 90 بوده که در مجموع شامل پنج طبقه ساختمان بوده و 80 کلاس درس را در خود جای داده است.

تولایی تاکید کرد: خوشبختانه این ساختمان با وجود تورمی که در سال‌های 90 و 91 موجب توقف بسیاری از پروژه‌ها شد، به کار خود ادامه داد و به نتیجه رسید.

انتهای پیام

آمار بازدید: 959 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image