ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برپایی جشن شکوفه‌ها برای یک میلیون کلاس اولی

برپایی جشن شکوفه‌ها برای یک میلیون کلاس اولی

معاون وزیر آموزش و پرورش از برگزاری جشن شکوفه‌ها با حضور بیش از یک میلیون کلاس اولی به طور همزمان در حدود 59 هزار مدرسه ابتدایی سراسر کشور در روز 31 شهریورماه خبر داد.


مهندس علی زرافشان در گفت‌وگو با خبرنگار«آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه مهر از چندماه گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: اکنون دیگر مدارس باید برای شروع سال تحصیلی جدید آماده شده باشند.

وی افزود: بر این اساس جشن شکوفه‌ها با حضور بیش از یک میلیون کلاس اولی به طور همزمان در نزدیک به 59 هزار مدرسه ابتدایی سراسر کشور در روز 31 شهریورماه برگزار می‌شود.

رییس ستاد اجرایی پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش همچنین از برگزاری مراسم جشن آغاز سال تحصیلی در مدارس کشور در روز اول مهر خبر داد و گفت: رئیس جمهور همانند سال‌های گذشته در یکی از مدارس تهران حضور یافته و زنگ آغاز سال تحصیلی را به صورت نمادین خواهد نواخت.

زرافشان اضافه کرد: به منظور ارزیابی فعالیت‌های انجام شده پروژه مهر تیم‌هایی تشکیل شده که چند روز زودتر از بازگشایی مدارس به استان‌ها اعزام و مسئولیت ارزیابی عملکرد استان‌ها را بر عهده می‌گیرند.

وی با اشاره به تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اهمیت آغاز سال تحصیلی پرنشاط در مدارس گفت: امسال علاوه بر اعزام تیم‌های ارزیاب به استان‌ها، هر یک از معاونین وزیر در یکی از استان‌ها حضور یافته و در کنار سایر مسئولان، فرهنگیان و دانش‌آموزان در این جشن ملی حضور می‌یابند.

آمار بازدید: 161 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image