ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تجمیع واحدهای مشهد و گلبهار، در آینده‌ای نزدیک

تجمیع واحدهای مشهد و گلبهار، در آینده‌ای نزدیک

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه‌های آزاد در خراسان بزرگ گفت: با یک برنامه مدون دانشگاه آزاد اسلامی مشهد را با واحد گلبهار در منطقه گلبهار تجمیع می‌کنیم.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی » خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان٬ دکترعبدالمجید حلمی، در مراسم بازدید آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از دانشگاه آزاد واحد گلبهار، اظهار کرد: در برنامه 15 ساله‌ای که مصوب شده، واحد مشهد با گلبهار تجمیع خواهد شد که برای این منظور طرح جامعی برای این منطقه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی شده است تا تعداد دانشجویان تا 15 هزار دانشجو افزایش یابد؛ به همین منظور خوابگاه‌هایی نیز برای دانشجویان٬ اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده است.

حلمی تاکید کرد: تمام کارهای زیربنایی برای توسعه این واحد آموزشی انجام گرفته ‌و در آینده این منطقه آموزشی از نظر علمی و پژوهشی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

به گزارش ایسنا، دکتر مهربان، رییس مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گلبهار نیز در ادامه گفت: در دو سال گذشته دانشگاه آزاد گلبهار با بی‌مهری روبه‌رو شد، تا جایی که حتی قصد فروش دانشگاه را داشتیم.

وی اظهارکرد: واحد گلبهار یک واحد مستقل و جدای از مشهد نیست؛ این واحد در 8 گرایش در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آموزش می‌دهد؛ اخیرا به دنبال راه‌اندازی 14 رشته در مقطع دکتری بودیم که در مجموع، این تعداد به 35 رشته در حال افزایش است و این 14 رشته شامل رشته‌های حقوق٬ تربیت بدنی٬ جغرافیا٬ مکانیک٬ عمران و... است.

مهربان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2000 دانشجو و بالغ بر پنج میلیارد تومان تجهیزات آزمایشگاهی در این واحد وجود دارد.

رییس مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گلبهارعمده‌ترین مشکل دانشجویان این واحد را ایاب و ذهاب دانشجویان عنوان کرد و افزود: هر ساله دانشجویان زیادی به خاطراین مشکل از ادامه تحصیل بازمی‌مانند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 353 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image