ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جبران هزینه‌های دانشجویی با کتب‌ درسی اجاره‌ای

جبران هزینه‌های دانشجویی با کتب‌ درسی اجاره‌ای

پرداخت هزینه خرید کتاب‌ها و جزوات درسی همیشه برای دانشجویان دشوار است اما اکنون یک شرکت آمریکایی با اجاره جزوه‌ها و کتب درسی به کمک جیب دانشجویان آمده است.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزایش روزافزون شهریه دانشگاه‌ها، خرید کتب و جزوات درسی را برای دانشجویان بیش از پیش دشوار کرده اما به تازگی یک کمپانی آمریکایی با اجاره کتب و جزوات درسی به کمک جیب دانشجویان آمده است.

با این طرح جدید دانشجویان می‌توانند در ازای پرداخت پنج دلار به جای خرید کتاب‌های درسی، آنها را اجاره کنند. این برنامه که «پک بک» نام دارد همچنین به دانشجویان امکان می‌دهد تا به منابع درسی و کتب ارزان‌تر و با قیمت مناسب‌تر دسترسی داشته باشند.

«گابریل مارکوئیس» از نمایندگان برنامه «پک بک» می‌گوید: ما به شما کمک می‌کنیم تا کتاب‌ها و جزوات درسی خود را با بهترین قیمت بیابید. همچنین به شما این امکان را می‌دهیم تا به طور مستقیم کتاب‌های خود را به بهترین قیمت بفروشید.

وی افزود: این برنامه به دانشجویان کمک می‌کند تا کتاب‌های درسی خود را ارزان‌تر تهیه کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از «داآنلاین»، با کمک برنامه «پک بک» دانشجویان علاوه بر خرید کتاب‌های درسی ارزان قیمت همچنین می‌توانند کتاب‌های استفاده شده را به بهترین قیمت بفروشند. یکی از مشکلات اصلی دانشجویان آمریکایی پرداخت هزینه برای خرید کتاب‌های درسی است که در ترم تابستان کمتر از آنها استفاده می‌شود. برنامه «بک پک» با اجاره یک روزه کتاب در ازای پرداخت پنج دلار در روز این امکان را به دانشجویان می‌دهد تا بتوانند کتاب مورد نیاز خود را به صورت آنلاین تنها به مدت چند روز برای امتحان در اختیار داشته باشند.

آمار بازدید: 181 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image