ارتباط مستقیم با 30593 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور انتشار کارنامه آزمون سراسری سال 93 در ساعت 22 امشب

انتشار کارنامه آزمون سراسری سال 93 در ساعت 22 امشب

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه آزمون سراسری سال 93 در امشب خبر داد و گفت: داوطلبانی که انتخاب رشته کرده اند می توانند از ساعت 22 امشب با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارنامه خود را مشاهده کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به منظور فراهم آوردن تسهیلات بیشتر برای داوطلبانی که نسبت به انتخاب کد رشته محل های تحصیلی آزمون سراسری سال 93 اقدام کرده اند با تلاش مستمر و پیگیر و ارزشمند و شبانه روزی همکاران در سازمان سنجش آموزش کشور کارنامه داوطلبان مذکور با توجه کد رشته محل های انتخابی متقاضیان راس ساعت 22 امروز شنبه 22 شهریورماه 93 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

وی افزود: هر یک از داوطلبان انتخاب رشته کننده، اعم از داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در ردیف قبول شدگان رشته های متمرکز آزمون سراسری سال 93 اعلام شده و یا پذیرفته نشده اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مشاهده و پرینت کارنامه خود از رتبه خود و آخرین رتبه قبولی در گروه آزمایشی و سهمیه مربوط در هر یک از کد رشته های انتخابی مطلع شوند.

توکلی اظهار داشت: پیش از این سازمان سنجش اعلام کرده بود که این کارنامه 26 شهریور منتشر می شود اما سعی کردیم که زودتر منتشر شود.

آمار بازدید: 283 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image