ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار توسعه مشارکت، رویکرد وزارت آموزش و پرورش

توسعه مشارکت، رویکرد وزارت آموزش و پرورش

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: رویکرد وزارت آموزش و پرورش، توسعه مشارکت در امر تعلیم و تربیت است.



به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، حمیدرضا کفاش در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان در سالن اجتماعات اداره کل افزود: امروز آموزش و پرورش را تنها با تکیه بر منابع دولتی نمی‌توان اداره کرد و رویکرد این وزارتخانه در دوره جدید، توسعه مشارکت در امر تعلیم و تربیت است. کشورهای موفق در امر مردمی کردن آموزش و پرورش، مشارکت فرابخشی در نظام تعلیم و تربیت و واگذارکردن بخشی از امور به مردم و نهادهای دیگر توجه داشته‌اند.


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش توسعه مشارکتهای مردمی، نهادها و سازمانهای دیگر را در آموزش و پرورش از سیاستهای وزیر آموزش و پرورش عنوان و اظهار کرد: همگان بایستی در امر تعلیم و تربیت مشارکت کنند که در اینصورت به موفقیت دست می یابیم.


وی با بیان این که عزم ملی آموزش و پرورش را نجات می دهد، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش جزو منافع ملی و تضمین کننده رشد، تعالی و سعادت آینده کشور است.


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان این که فرزندان ایران اسلامی اصلی‌ترین سرمایه کشور هستند، گفت: توسعه آینده کشور با تربیت خوب دانش آموزان تضمین می‌شود.


کفاش با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: در این سند خروجی آموزش و پرورش، دانش آموز تراز جمهوری اسلامی معرفی شده، بنابراین همگان بایستی برای تحقق این مهم کمک کنند.


وی با بیان این که مقام معظم رهبری در دیدار با فرهنگیان در اردیبهشت امسال به 15 نکته محوری در حوزه آموزش و پرورش اشاره کردند، افزود: نگاه سرمایه‌ای به مقوله تعلیم و تربیت به جای نگاه هزینه‌ای، عمده‌ترین نکته مورد تأکید معظم له بود.


کفاش با بیان این که آموزش و پرورش جز معلم و دانش آموز چیز دیگری ندارد، اظهار کرد: همه شأن ما مسئولان، از وزیر گرفته تا مدیر مدرسه، معلمی است.

آمار بازدید: 172 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image