ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی پرداخت سالانه 40 میلیارد تومان برای کتابخانه الکترونیکی علوم پزشکی

پرداخت سالانه 40 میلیارد تومان برای کتابخانه الکترونیکی علوم پزشکی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: در سطح دانشگاههای علوم پزشکی سالانه 40 میلیارد تومان برای کتابخانه الکترونیکی می پردازیم که از طریق آن افراد می توانند به تمامی مجلات و منابع علمی پزشکی معتبر دنیا دسترسی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر رضا ملک زاده در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین آزمون دانشنامه فوق تخصصی و شصت و یکمین آزمون دانشنامه تخصصی در محل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت : در طول 25 سال گذشته در تربیت دستیاران تخصصی و فوق تخصصی توفیقات بسیار خوبی کسب کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه در سال 68 کشور با کمبود متخصص مواجه بود و از پزشکان هندی و بنگلادشی استفاده می شد خاطرنشان کرد : امروز نه تنها در این عرصه با کمبود نیروی انسانی مواجه نیستیم بلکه حتی می توانیم نیاز کشورهای منطقه را نیز برطرف کنیم.

معاون وزیر بهداشت خطاب به دانش آموختگان تخصصی و فوق تخصصی گفت: کار اصلی شما از این به بعد شروع می شود ، باید همواره دانش و اطلاعات خود را روزآمد کنید. علم پزشکی همواره روبه پیشرفت است و شما بعنوان دانشجوی طب هرگز فارغ التحصیل نمی شوید بلکه همواره در آموختن به سر می برید.

ملک زاده افزود: ما در سطح دانشگاههای علوم پزشکی با پرداخت سالانه 40 میلیارد تومان کتابخانه الکترونیکی داریم که از طریق آن افراد می توانند به تمامی مجلات و منابع علمی پزشکی معتبر دنیا دسترسی داشته باشند و با استفاده از این منابع اطلاعات خود را به روز کرده و حتی مهارتهای جدید کسب کنند.

وی با تاکید بر لزوم افزایش مهارتها علاوه بر معلومات با طی دوره های تکمیلی افزود: تمام داشته ها و آموخته های کنونی ما در علم پزشکی حاصل تلاش و زحمات پزشکان و متخصصان گذشته است. بنابراین ما نیز در توسعه علم پزشکی و مرزهای دانش نقش داریم و هر یک از شما باید در این زمینه تلاش کرده و این وظیفه مهم را فراموش نکنید.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به محدود بودن بودجه بخش سلامت به دانش آموختگان جوان بر ضرورت استفاده بهینه از این بودجه تاکید کرد.

وی به دانش آموختگان توصیه کرد: همکاران جوان ما به خاطر داشته باشند آنچه باعث ارتقای درجه آنان می شود ارتباط خوب با بیماران است .پس برای بیماران وقت بگذارید و بیشتر از جنبه های معنوی به حرفه خود نگاه کنید. خدمت خود را با کمال میل و علاقه و عشق و با کیفیت بالا به دردمندان و نیازمندان ارایه دهید که این خود باعث توفیق شما می شود.

آمار بازدید: 379 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image