ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شکست عاطفی دلیل دانشجویان دختر برای مراجعه به مشاور

شکست عاطفی دلیل دانشجویان دختر برای مراجعه به مشاور

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران گفت: طی یکسال گذشته 26 هزار جلسه مشاوره در مراکز مشاوره این دانشگاه برگزار شده است که این 26 هزار جلسه مربوط به سه الی چهار هزار دانشجویی است که در چند جلسه به دفاتر مشاوره دانشجویی مراجعه کرده اند .

دکتر حمید پیروی درگفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت های مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تهران گفت: دانشجویان خانم نسبت به دانشجویان پسر بیشتر به مراکز مشاوره مراجعه می کنند در بخش مشکلاتی بیشترین مشکلاتی که دانشجویان خانم مطرح می کنند مشکلات تحصیلی، روابط بین فردی، شکست عاطفی، سوء استفاده عاطفی است و در بحث اختلالات، افسردگی و اضطراب بیشترین اختلالی است که توسط مراجعه کنندگان مطرح می شود.

وی ادامه داد: طی یکسال گذشته 26 هزار جلسه مشاوره برگزار شده است این 26 هزار جلسه مربوط به سه الی چهار هزار دانشجویی است که در چند جلسه به دفاتر مشاوره دانشجویی مراجعه کرده اند.

رئیس مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تهران گفت: ماهانه حدود دو هزار و 600 دانشجو برای دریافت خدمات مشاوره به مراکز مشاوره دانشگاه تهران مراجعه می کنند.

وی با اشاره به فعالیت جدید مرکز مشاوره دانشگاه تهران گفت: معاون دانشجویی دانشگاه در زمینه ارائه مشاوره شغلی اصرار دارد. مشاوره شغلی یعنی اینکه ما دانشجویان را توانمند کنیم تا تحصیل خوب و با انگیزه داشته باشند، رشته مورد نظر خود را پیگیری کنند و مهارت لازم برای شغل یابی را بتوانند اکتساب کنند.

آمار بازدید: 253 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image