ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد انتخاب رشته مجدد آزمون ارشد آزاد تا دوشنبه

انتخاب رشته مجدد آزمون ارشد آزاد تا دوشنبه

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد: با توجه به ظرفیت در محل‌های جدید، شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد می‌توانند تا روز دوشنبه 24 شهریور ماه از طریق سایت مرکز آزمون 20 انتخاب مجدد انجام دهند.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر علوی فاضل اضافه کرد: داوطلبان در نظر داشته باشند انتخاب آنها باید از مجموعه امتحانی‌ای که در آن آزمون داده‌اند، صورت پذیرد.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: پذیرش محل‌های جدید براساس اولویت نمره کل و علاقه داوطلب صورت می‌گیرد.

وی تأکید کرد: داوطلبان درنظر داشته باشند امکان ویرایش با انتخاب رشته محل مجدد وجود دارد که در این صورت برای معاونت سنجش و پذیرش آخرین ثبت نام ملاک قرار خواهد گرفت.

علوی فاضل در پاسخ به این سوال که آیا ثبت نام جدید باعث حذف قبولی مرحله قبل می شود گفت: این یک فرصت دوباره برای داوطلبان و هدف از آن بومی گزینی و افزایش قدرت انتخاب داوطلبان است؛ لذا هر داوطلب می‌تواند پس از انتخاب رشته در مرحله جدید منتظر نتایج این مرحله باقی بماند و بعد در مورد این که در کدام پذیرش خود ثبت نام کند، تصمیم گیری کند.

لازم به ذکر است در صورتی که فرد بخواهد در قبولی مرحله اول ادامه تحصیل دهد امکان ثبت نام با تأخیر برای وی وجود دارد.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در مورد زمان اعلام نتایج این مرحله گفت: نتیجه اواخر هفته آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر علوی فاضل همچنین اعلام کرد: امکان انتخاب محل‌های جدید برای داوطلبان مرحله دکتری تا یکشنبه 23 شهریور ماه ادامه دارد و آن‌ها می‌توانند 20 محل دانشگاهی را انتخاب و در سایت ثبت نام کنند.

علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص این که چه کسانی واجد شرایط انتخاب محل‌های جدید هستند، گفت: کلیۀ داوطلبانی که در جلسه مصاحبه حضور داشتند می‌توانند در این مرحله شرکت کنند.

معاون سنجش و پذیرش در مورد شرایط شرکت داوطلبان بدون آزمون گفت: برای کلیه داوطلبان بدون آزمون که در جلسه مصاحبه حاضر بوده‌اند و حائز شرایط این دوره هستند، امکان انتخاب رشته در این مرحله وجود دارد. همچنین نحوه ارزشیابی کلیه داوطلبان با آزمون براساس نمره کل بعد از مصاحبه و برای داوطلبان دوره بدون آزمون مجموع امتیازات حاصل از معدل پایان نامه و مصاحبه علمی درنظر گرفته می شود.

وی در مورد اعضای هیات علمی گفت: کلیه اعضای هیات علمی‌ای که حائز شرایط هستند و در دور دوم کارنامه آنها در سیستم وجود دارد، می‌توانند در این مرحله شرکت کنند.

معاون سنجش و پذیرش گفت: امکان انتخاب محل های جدید تا پایان روز یکشنبه 23 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و نتایج در روز چهارشنبه 26 شهریور ماه 93 اعلام خواهد شد.

آمار بازدید: 274 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image