ارتباط مستقیم با 30558 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی پتانسیل علوم پزشکی زابل برای جذب بیشتر دانشجو و رشته‌های تحصیلی

پتانسیل علوم پزشکی زابل برای جذب بیشتر دانشجو و رشته‌های تحصیلی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: این دانشگاه با توجه به پتانسیل بالا و بسیار خوبی که دارد می‌تواند نسبت به جذب دانشجو و رشته‌های تحصیلی بیشتری اقدام کند.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، نصیری افزود: در حال حاضر شش هزار و 655 دانشجو در 23 مقطع و گرایش در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و تلاش کرده‌ایم تا سه مقطع رشته دیگر نیز به مجموع رشته‌های تحصیلی اضافه کنیم که خوشبختانه این امرتحقق یافته است.

وی اضافه کرد: طی دو سال اخیر 100 درصد دانشجویانی که در دو رشته پزشکی و داروسازی در این دانشگاه قبول شده‌اند بومی بوده‌اند و همینطور برای رشد و ارتقای سطح علمی دانشجویان و اعضای هیأت علمی کارگاه‌های توانمندسازی زیادی برگزار شده است وخوشبختانه تعداد دانشجویان در طرح‌های پژوهشی از هشت دهم درصد به 12 درصد افزایش داشته اند.

وی تعداد دانشکده‌های این دانشگاه را شامل، 5 دانشکده پزشکی، داروسازی، بهداشت، پیراپزشکی و پرستاری و مامایی و تعداد اعضای هیأت علمی را نیز، 111 نفر عنوان کرد و افزود: باتوجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی زابل از ظرفیتهای خوبی برخوردار می باشد، در بحث پذیرش دستیار و دستیار تخصی اقداماتی را انجام داده‌ایم که در صورت تأیید، از سال آینده پذیرش دانشجوی دستیار تخصصی را برای دانشگاه علوم پزشکی زابل خواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به تفاهم نامه اخیری که بین دانشگاه علوم پزشکی زابل با دانشگاه آزاد صورت پذیرفته گفت: دانشگاه آزاد در رشته پرستاری و مامایی اقدام به پذیرش دانشجو کرده که بر اساس این تفاهم نامه دانشجویان پس از قبولی، در دانشکده پرستاری و مامایی علوم پزشکی زابل پذیرش خواهند شد.

آمار بازدید: 307 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image