ارتباط مستقیم با 30601 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری امکان قبولي براي داوطلبان دکتري تخصصي در محل‌هاي جديد فراهم شد

امکان قبولي براي داوطلبان دکتري تخصصي در محل‌هاي جديد فراهم شد

معاونت سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامی از فراهم شدن امکان قبولي براي داوطلبان مقطع دکتري تخصصي در محل هاي جديد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علوي فاضل گفت: با توجه به ايجاد محل هاي جديد در اكثر رشته هاي مقطع دکتري تخصصي، داوطلبان حائز شرايط مي توانند در انتخاب اين محل ها ثبت نام نموده و پذيرفته شوند.

وی در ادامه افزود: داوطلباني که در کارنامه آنها امکان قبولي با انتخاب محل هاي جديد درج شده است، مي توانند از ساعت 16:00 روز چهارشنبه 19شهریور93 با مراجعه به پايگاه ثبت نام الكترونيكي معاونت سنجش و پذيرش نسبت به انتخاب محل هاي جديد اقدام كنند.

معاونت سنجش و پذيرش گفت: در انتخاب محل هاي جديد هر داوطلب مجاز به انتخاب حداكثر بيست محل دانشگاهي خواهد بود و داوطلبان تا پايان روز يكشنبه مورخ 23شهریور93 مي توانند نسبت به ثبت انتخابهاي خود اقدام كنند.

علوي فاضل ابراز اميدواري كرد: ظرفيت ايجاد شده در اين مقطع بتواند پاسخگوي نياز داوطلبان اين مقطع باشد و رضايت آنها را جلب كند.

وی گفت: رشته محل هاي ارائه شده از گستردگي مناسبي در سطح كشور برخوردار بوده و سهم پذيرش داوطلبان بومي را در اين مقطع افزايش داده است.

معاونت سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامی زمان اعلام نتايج اين مرحله را اواسط هفته آينده اعلام كرد.

آمار بازدید: 239 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image