ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی انتشار نتایج آزمون جایابی دندانپزشکی خارج از کشور/ اعلام فرصت تعیین محل تحصیل

انتشار نتایج آزمون جایابی دندانپزشکی خارج از کشور/ اعلام فرصت تعیین محل تحصیل

نتایج بیست و چهارمین دوره آزمون جایابی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور اعلام شد و پذیرفته شدگان تا ساعت 24 فردا چهارشنبه فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به انتخاب محل تحصیل اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به ظرفیت اعلامی و مجاز دانشکده های دندانپزشکی کشور بر اساس مصوبه نشست شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در این دوره 44 نفر پذیرش خواهند شد.

افرادی که حائز رتبه یک تا 44 در بیست و چهارمین دوره آزمون جایابی شده اند امکان انتخاب از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی محل طی دوره تکمیلی را تعیین و ثبت کند.

در انتخاب محل تحصیل تعیین هر 20 دانشکده شامل اراک، بابل، بندرعباس، بوشهر، رفسنجان، زنجان، سمنان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، مشهد، همدان، یاسوج، شاهد، دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران و خوراسگان به ترتیب اولویت درخواستی الزامی است.

حائزین شرایط تا ساعت 24 روز چهارشنبه 19 شهریورماه فرصت دارند محل تحصیل خود را تعیین کنند. عدم ثبت انتخاب در سایت، توسط داوطلب به منزله انصراف از طی دوره تکمیلی در این دوره تلقی می شود و ظرفیت باقیمانده به رتبه های بعدی اختصاص می یابد، منصرفین ملزم به شرکت مجدد در آزمون هستند.

معرفی افراد بر اساس رتبه اخذ شده و اولویت انتخاب فرد خواهد بود و محل انتخاب شده بر اساس اولویت های مذکور به هیچ عنوان قابل تغییر نخواهد بود، عدم مراجعه جهت طی دوره تکمیلی در دانشکده منتخب به منزله انصراف تلقی می شود و رتبه های بعدی معرفی خواهند شد.

با توجه به محدودیت ظرفیت اعلامی، افرادی که واجد شرایط معرفی جهت طی دوره تکمیلی در این دوره نشده اند، ملزم به شرکت در آزمون جایابی نوبت بعد هستند. ضمنا در صورت درخواست و با ارائه تعهد مبنی بر عدم امکان بازگشت به روش قبلی ارزشیابی، امکان شرکت در آزمون ملی و ارزشیابی طبق ضوابط آزمون مذکور را خواهند داشت.

صدور معرفی نامه بر اساس رتبه قبولی و اولویت انتخابی روزهای 22 تا 26 شهریورماه به صورت اتوماسیون اداری به دانشگاه ها ارسال خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری داوطلب نیست.

آمار بازدید: 342 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image