ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار زمان اعلام نتایج 3 آزمون کشوری اعلام شد

زمان اعلام نتایج 3 آزمون کشوری اعلام شد

زمان اعلام نتایج 3 آزمون کشوری اعلام شد/ تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری در مهرماه

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور زمان اعلام نتایج آزمون های فنی حرفه ای، کاردانی به کارشناسی، کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و پذیرش کارشناسی ارشد و دکتری در پردیس های خودگردان را اعلام کرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور زمان اعلام نتایج آزمون های فنی حرفه ای، کاردانی به کارشناسی، کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و پذیرش کارشناسی ارشد و دکتری در پردیس های خودگردان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسین توکلی در نشست خبری امروز در محل سازمان سنجش افزود: در آزمون فنی حرفه ای که در روزهای 23 و 24 مردادماه برگزار شده 284 هزار نفر ثبت نام کردند که ظرفیت پذیرش 222 هزار نفر است. نتیجه این آزمون هفته آخر شهریورماه اعلام می شود.

وی افزود: نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی نیز هفته آخر شهریورماه اعلام می شود. در این آزمون 216 هزار و 499 نفر ثبت نام کرده اند و ظرفیت پذیرش 219 هزار نفر است.

توکلی خاطرنشان کرد: آزمون پردیس های خودگردان برای پذیرش کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین دوره های مجازی کارشناسی ارشد 21 شهریورماه برگزار می شود . ظرفیت دوره دکتری 1561 نفر است و تعداد 24 هزار و 88 نفر ثبت نام کرده اند و ظرفیت دوره کارشناسی ارشد هم 21 هزار و 513 نفر است که در این دوره 21 هزار و 339 نفر ثبت نام کرده اند.

وی اضافه کرد: نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور اواسط مهرماه اعلام می شود . تعداد 78 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند که 7 هزار و 750 نفر در این آزمون پذیرفته می شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش درباره تکمیل ظرفیت در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی گفت: پس از برگزاری آزمون های پذیرش ارشد و دکتری پردیس های خودگردان و بعد از اعلام نتایج پردیس ها در آخر شهریورماه و ثبت نام دانشگاه ها، فرآیند تکمیل ظرفیت در این دو مقطع در نیمه دوم مهرماه انجام می گیرد.

آمار بازدید: 314 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image