ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی طراحی و تدوین سند راهبردی سبک زندگی دیجیتالی دانش‌آموزان

طراحی و تدوین سند راهبردی سبک زندگی دیجیتالی دانش‌آموزان

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از تدوین سند راهبردی سبک زندگی دیجیتالی دانش‌آموزان به منظور تحقق مطالبه رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از استفاده حداکثری از فناوری‌های روز و صیانت از آسیب‌های فضای مجازی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با همکاری دانشگاه صنعتی شریف خبر داد.


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، حامدعلامتی گفت: پرورش نخبگان دانش‌آموزی در حوزه‌های فناوری و فراهم آوردن بستری مناسب برای جذب نخبگان نوجوان و جوان دانش‌آموز، از جایگاه ویژه و مهمی برخوردار می‌باشد. بر اساس این ضرورت همکاری و هم‌افزایی بین دو نهاد فرهنگی و علمی به منظور بالا بردن تاثیر عملکرد و تعمیق و افزایش نفوذ در شبکه نوجوانان و جوانان به عنوان آینده‌سازان انقلاب اسلامی، تفاهم‌نامه فیمابین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و دانشگاه صنعتی شریف منعقد شد.

وی در ادامه گفت: بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های طرفین جهت توسعه فرهنگ اسلامی در بهره‌گیری حداکثری از دانش روز و فناوری‌های نوین و همچنین ایجاد ارتباط و گسترش تعاملات فی مابین به منظور توسعه هدفمند و هوشمندانه در هدایت نخبگان دانش‌آموز در عرصه‌های فناوری دانش‌آموزانه از اهداف این همکاری مشترک می‌باشد.

وی در ادامه افزود: طراحی و تدوین سند راهبردی سبک زندگی دیجیتالی دانش‌آموزان، فرهنگسازی وکارآفرینی دانش بنیان با محوریت مدارس کشور، همکاری در هدایت هدفمند و هوشمندانه نخبگان و برگزاری تورهای علمی دانش‌آموزی از موضوعات مهم این تفاهم نامه به شمار می‌آید.

علامتی خاطرنشان کرد: آشنایی دانش‌آموزان با محیط دانشگاه و فعالیت‌های دانشجویی، تشکیل کارگروه هدایت، برنامه‌ریزی به جهت هماهنگی کلان و راهبردی برای تدوین چشم‌انداز، سیاستها و برنامه‌های این همکاری دوجانبه می‌باشد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پایان با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت‌های علمی و فناوری در حوزه دانش‌آموزان و مدارس گفت: افزایش انگیزه دانش‌آموزان جهت تلاش بیشتر و پرورش تفکر خلاق با برنامه‌ریزی‌های مشترک، استفاده از ظرفیت‌های طرفین در بسترسازی هدایت نخبگان دانش‌آموزی در عرصه‌های فناوری، ایجاد بسترگفتمان‌سازی کارآفرینی و فناوری در مدارس کشور، هدایت و راهبری گروه‌های دانش‌آموزی توانمند در عرصه‌های فناوری اطلاعات و پایش، سنجش و تحلیل علمی شبکه دانش‌آموزان از اهداف مهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برای همکاری با دانشگاه شریف محسوب می‌شود.

آمار بازدید: 292 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image