ارتباط مستقیم با 30598 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی تدریس دروس کاربینی برای دانشجویان مراکز علمی و کاربردی در زنجان

تدریس دروس کاربینی برای دانشجویان مراکز علمی و کاربردی در زنجان

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان گفت: دروس کاربینی برای دانشجویان مراکز علمی و کاربردی زنجان تدریس می‌شود.

خبرگزاری فارس: تدریس دروس کاربینی برای دانشجویان مراکز علمی و کاربردی در زنجان

محمد فتحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: هدف دانشگاه علمی و کاربردی توسعه و تقویت مهارت‌های علمی و کاربردی در جامعه است.

وی با بیان اینکه باید به سمت سیاست‌ آموزش فنی و افزایش کیفیت آموزشی حرکت کنیم، تصریح کرد: باید این موضوع در دستور کار مراکز آموزشی قرار گیرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان مهم‌ترین هدف مراکز علمی و کاربردی را اتصال دانش به مهارت خواند و تاکید کرد: تجهیز و توسعه کارگاه‌ها می تواند به ارتقای کیفیت در آموزش‌ها شود.

این مسئول با بیان اینکه دانشگاه علمی و کاربردی برای مربیان خود دوره‌های خاص در نظر گرفته است، اضافه کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها ارتقای مهارت‌های عمومی مدرسان مراکز است.

فتحی با اشاره به افتتاح بزرگترین ساختمان ستادی دانشگاه علمی و کاربردی کشور در زنجان، اعلام کرد: این ساختمان با 5 هزار زیر بنا دارای فضایی در شان مردم و دانشجویان است.

وی با اشاره به اینکه فضاهای آموزشی در شأن دانشجویان زیباسازی شده است، تاکید کرد: برای کارکنان دانشگاه نیز دوره ویژه برای پاسخگویی مطلوب به مردم در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان از تقویت انجمن‌های علمی در مراکز علمی و کاربردی خبر داد و خاطر نشان کرد: تقویت این انجمن‌ها به افزایش بار علمی دانشجویان منتهی می‌شود.

این مسئول از اجرای طرح تدریس دروس کاربینی در مراکز علمی و کاربردی استان زنجان خبر داد و افزود: این طرح برای دانشجویان جدیدالورود اجرا می‌شود.

فتحی با بیان اینکه با اجرای این طرح دانشجویان با آینده شغلی خود آشنا می‌شوند، گفت: این آشنایی در محیط کاری و با شرایط مشابه انجام می‌گیرد.

آمار بازدید: 325 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image