ارتباط مستقیم با 30595 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار توزیع 130 میلیون جلد کتاب درسی از امروز

توزیع 130 میلیون جلد کتاب درسی از امروز

وزیر آموزش و پرورش گفت: سال تحصیلی جدید با 12.5 میلیون دانش‌آموز و حدود یک میلیون معلم و فرهنگی در 105 هزار مدرسه آغاز می‌شود.


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، علی‌اصغر فانی زندگی شهید مدرس ومبارزات وی را درس آموز خواند واظهارکرد: مبارزات شهید مدرس با رضا خان زمینه پیروزی انقلاب در سال 57 را مهیا کرد.

وزیر آموزش وپرورش به توفیقات دولت یازدهم درسطح بین المللی در یکسال اخیر اشاره کرد و افزود: دیپلماسی دولت تدبیر و امید موجب شد تا موضوع ایران هراسی تغییر کرده و ایران به عنوان کشوری قدرتمند واثرگذار درصحنه بین الملل مطرح شود.

وی با اشاره به دستاوردهای اقتصادی دولت یازدهم، اظهار کرد: طی یکسال گذشته دولت توانست تورم 50 درصدی را به 24 درصد کاهش دهد و تلاش می‌کند این رقم را تا پایان سال به زیر 20 درصد و در سال‌های آتی نیزبه نرخ تورم تک رقمی برساند که این موضوع رونق اقتصادی را نیز درپی خواهد داشت.

فانی تقدیم لایحه اقتصاد مقاومتی از سوی دولت به مجلس را از دیگر برنامه‌های دولت برشمرد، افزود: در صورتی که این لایحه توسط نمایندگان در مجلس بررسی و به تصویب برسد، مقدمات رونق اقتصادی فراهم می‌شود و بحث اشتغال به ویژه اشتغال افراد تحصیلکرده که امروز به یک معضل و دغدغه تبدیل شده است با این لایحه و ورود و فعال شدن بخش خصوصی برطرف می‌شود.

نماینده دولت تدبیر و امید به معضل اشتغال در کشور اشاره و بیان کرد: ابراز امیدواری کرد با لایحه رونق اشتغال زمینه‌های اشتغال جوانان فراهم شود.

وزیر آموزش وپرورش با اعلام آمادگی آموزش وپرورش برای ورود به سال تحصیلی جدید ادامه داد: سال تحصیلی جدید با 12.5 میلیون دانش‌آموز، یک میلیون معلم ودر 105 هزار مدرسه آغاز می‌شود.

وی افزود: امسال 130 میلیون جلد کتاب چاپ شده است که از امروز در سراسر کشور توزیع آن آغاز می‌شود.

فانی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید به دنبال تهیه و تدوین نقشه راه برای اجرای سند تحول هستیم، خاطرنشان کرد: 40 راهکار از 131 راهکار سند تحول در قالب 99 برنامه و فعالیت در سال تحصیلی جدیداجرایی می‌شود.

وی راهبرد اصلی کشور را ارتقای کیفیت آموزشی عنوان کرد و به تلاش آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری برای تغییر رویکرد دانش آموزان از حالت حافظه ‌محوری به خلاقیت ‌محوری اشاره کرد و پرداختن به خلاقیت‌ها و عمق یادگیری را موجب نجات کشور و تربیت انسان‌های توانمندتر عنوان کرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت 400 پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در سطح کشور از پژوهش سراها به عنوان مرکز تربیت دانشمندان آینده کشور یاد کرد و افزود: دانش‌آموزان با حضور در این مراکز با روش‌ تحقیقات کاربردی و نوآوری‌ها آشنا شده و از این راه کشور را به خودکفایی می‌رسانند.

فانی، آموزش و پرورش را بزرگترین فصل مشترک حاکمیت و ملت عنوان کرد و گستردگی آموزش و پرورش در سراسر کشوررا بی‌نظیرخواندو گفت: در دورترین نقاط کشور پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران بر فراز مدرسه برافراشته است و معلمان به امر تعلیم و تربیت مشغولند.

وی با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید مصمم است که حتی یک دانش آموز 6 تا 11 ساله خارج از مدرسه نماند، اضافه کرد: سال تحصیلی 94 – 93 سال انسداد مبادی بی‌سوادی است و آموزش و پرورش به عنوان متولی این حوزه در دولت یازدهم تلاش می‌کند هیچ دانش‌آموزی بیرون مدرسه نماند.

آمار بازدید: 232 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image