ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار توزیع غذای گرم در مدارس پیش‌دبستانی انگلیس

توزیع غذای گرم در مدارس پیش‌دبستانی انگلیس

کودکان مقطع پیش دبستانی در انگلیس از یک وعده غذایی گرم برای ترم جدید برخوردار می‌شوند.


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «دیوید لاوس»، وزیر آموزش انگلیس گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید پیش‌بینی می‌شود 15 هزار و 200 مدرسه در مقطع پیش دبستانی یا 98 درصد از مجموع آنها برای توزیع غذای گرم در بین کودکان آماده شوند. در این بین تنها تعداد محدودی از مدارس اقدام به توزیع غذای سرد بین کودکان در این مدارس خواهند کرد چرا که آشپزخانه‌های آنها هنوز برای فعالیت آماده نیست.

به گفته وزیر آموزش انگلیس، امروز هدف این است تا توزیع وعده غذایی سالم بین دانش آموزان مقطع پیش دبستانی به یک واقعیت تبدیل شود. اقدامی که به میزان مخارج خانواده‌ها کمک می‌کند و آنان را مطمئن می‌سازد که فرزندانشان در شروع دوران تحصیل بهترین گزینه تغذیه‌ای را خواهند داشت.

دولت انگلیس بودجه‌ای به مبلغ یک میلیارد پوند برای تامین هزینه‌های تهیه و توزیع این وعده غذایی طی دو سال آینده بین دانش آموزان مقطع پیش دبستانی در نظر گرفته است. همچنین بودجه‌ای به مبلغ 150 میلیون پوند برای بهبود وضعیت سالن‌های غذاخوری و آشپزخانه‌های این مدارس اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، هرچند برخی از مدارس و مقامات محلی مدعی هستند که این بودجه برای بهبود وضعیت خدمات‌دهی به دانش آموزان این مقطع کافی نیست.

آمار بازدید: 174 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image