ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار استانداردسازی محتوای آزمون‌های علمی تخصصی دبیران تربیت بدنی

استانداردسازی محتوای آزمون‌های علمی تخصصی دبیران تربیت بدنی

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش در خصوص آزمون‌های علمی تخصصی دبیران تربیت بدنی گفت: این آزمون‌ها به عنوان آموزش ضمن خدمت برای دبیران تربیت بدنی تلقی می‌شود که باید در خصوص محتوای آن استانداردسازی مناسبی ایجاد شود.


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، مهرزاد حمیدی شب گذشته درآئین افتتاح بیست و ششمین دوره رقابت‌های علمی تخصصی معلمین تربیت بدنی سراسر کشور و دهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر تربیت بدنی در جوارآرمگاه سعدی شیرازی، کیفیت بخشی درس تربیت بدنی را یکی از استراتژی‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش دانست و اظهارکرد: در این راستا فعالیت‌های سه گانه‌ای که در شیراز در حال برگزاری است محورهایی هستند که به این کیفیت کمک می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به طرح دفتر کار دبیر تربیت بدنی، افزود: این دفتر به عنوان مستندی برای ارزشیابی وضعیت دانش آموزان است که می‌تواند در مسیر ترقی دانش آموزان به عنوان یک شناسنامه بیرون آید که نیاز است کاربردی تر شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درخصوص آزمون‌های علمی تخصصی دبیران تربیت بدنی نیز خاطرنشان کرد: این آزمون‌ها به عنوان آموزش ضمن خدمت برای دبیران تربیت بدنی تلقی می‌شود که باید در خصوص محتوای آن استاندارد سازی مناسبی ایجاد شود، چرا که هم در آمادگی‌های جسمانی و مهارتی دبیران ورزش دخالت دارد و هم می‌تواند‌ اطلاعات دبیران را به روز کند.

حمیدی با اشاره به اینکه شیوه‌های برتر تدریس به عنوان یک مقوله برای کیفیت بخشی درس تربیت بدنی لازم است، عنوان کرد: باید زمینه‌هایی فراهم شود که در کنار موضوع آموزش ضمن خدمت و امتیازاتی که در ارتقا وجود دارد به انگیزه‌های این چنینی نیز بپردازیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امسال المپیادهای درون مدرسه‌ای در سراسر کشور به مرحله اجرا گذاشته می‌شود، تأکید کرد: این المیپادها مینیاتوری از المپیک جهانی است که دبیر تربیت بدنی در مدرسه باید این پروژه بزرگ را سامان دهد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با تصریح بر اینکه ورزش همگانی در کشور شکل نمی‌گیرد جز اینکه دانش آموزان در دوران مدرسه لذت ورزش را چشیده باشند، گفت: به زودی 50 میلیارد تومان اعتبار برای المپیادهای دورن مدرسه‌ای در بین مدارس توزیع می‌شود.

آمار بازدید: 166 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image