ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار انهدام باند بزرگ جعل مدرک تحصیلی از سیکل تا دکترا

انهدام باند بزرگ جعل مدرک تحصیلی از سیکل تا دکترا

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از متلاشی شدن یک باند جاعل بزرگ مدارک تحصیلی مقاطع سیکل تا دکترا در شهرستان گچساران این استان خبر داد و گفت: دو نفر در این رابطه دستگیر و 209 مدرک تحصیلی جعلی از آنها کشف شد.


به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار غلام عباس غلامزاده با اعلام این خبر افزود: درپی کسب خبری مبنی بر صدور مدارک تحصیلی جعلی از سوی فرد یا افرادی در سطح شهرستان گچساران شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مأموران پلیس شهرستان گچساران قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تحقیقات مأموران دریافتند با یک باند بزرگ که مدارک تحصیلی مقاطع مختلف از سوم راهنمایی تا دکترا در سطح تعدای از استانها را جعل می کردند، روبرو هستند و در ادامه تحقیقات خود یکی از متهمان را که با یک دستگاه خودروی پراید در حال تحویل مدارک جعلی بود، پس از تعقیب و گریز دستگیر کردند.

غلامزاده اظهار داشت: پس از انتقال متهم به مقر انتظامی، در بازرسی از خودروی وی 49 فقره مدرک تحصیلی جعلی در مقاطع مختلف و یک جلد دفترچه ثبت نام افراد متقاضی که مبالغ دریافتی و بدهکاری آنها در آن قید شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در بازجویی از متهم، وی به بزه انتسابی خود با هم دستی 9 نفر دیگر اعتراف کرد که بلافاصله پس از هماهنگی با مراجع قضایی و همکاری متهم محل اختفا یکی از هم دستانش که سردسته این باند بود، شناسایی و شبانه در یک عملیات غافلگیرانه توسط پلیس دستگیر شد.

وی ابزار داشت: مأموران در بازرسی از منزل سردسته این باند جاعل، 160 فقره مدارک تحصیلی جعلی در مقاطع مختلف و تعداد زیادی تصاویر کارت ملی، شناسنامه و کارنامه تحصیلی افراد متقاضی و یک جلد دفترچه ثبت مبالغ دریافتی و بدهکاری متقاضیان کشف شد.

غلامزاده با بیان اینکه متهمان پس از تحویل به مراجع قضایی، روانه زندان شدند، خاطر نشان کرد: با توجه به گستره فعالیت این باند جاعل در استان های تهران، هرمزگان، بوشهر، کردستان،خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد این موضوع نیاز به پیگیری بیشتر از سوی پلیس دارد و شناسایی و دستگیری سایر متهمان نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

آمار بازدید: 314 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image