ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه از هر پنج بیرجندی یکی دانشجو است

از هر پنج بیرجندی یکی دانشجو است


رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه دانشگاه 350 عضو هیأت علمی دارد تصریح کرد: 11 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و 300 دانشجوی دکتری در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، خلیل خلیلی با اشاره به تاسیس دانشگاه بیرجند در سال 54 با ریاست پرفسور گنجی، اظهار کرد: این دانشگاه در حال حاضر 11 دانشکده و سه آموزشکده دارد.



وی ادامه داد: این دانشگاه در 92 کد رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی، 137 رشته کارشناسی ارشد و 32 رشته دکتری دانشجو جذب می‌کند.



خلیلی با بیان اینکه این دانشگاه 350 عضو هیأت علمی دارد تصریح کرد: 11 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و 300 دانشجوی دکتری در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.



وی با اشاره به وجود دانشگاه‌های متعدد در استان نقش نیروی انسانی را در توسعه استان مهم دانست و خاطر نشان کرد: خراسان جنوبی بخصوص بیرجند با وجود این دانشگاه‌ها ماهیت و محوریت دانشجویی و دانشگاهی گرفته است به گونه‌ای که از هر پنج بیرجندی یک نفر دانشجو است.



رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه امیدواریم دانشگاه بیرجند در زمره 20 دانشگاه برتر کشور قرار گیرد، گفت: اقدامات انجام شده پنج ماهه اخیر سبب افزایش 13 درصدی بودجه پژوهش و 2 درصدی بودجه فناوری اطلاعات دانشگاه نسبت به سال گذشته شده است.



وی سفرهای علمی و روابط بین الملل، گسترش روابط بین الملل، اجرای آزمایش و بررسی طرح‌های فناوری اطلاعات تأکید و تکلیف حوزه پژوهش در تعامل و مشارکت فعال در ثبت و تأیید اختراعات را از جمله اقدامات انجام شده دانست.

آمار بازدید: 175 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image