ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی صدور حکم پرونده آزار و اذیت چند دانش‌آموز توسط ناظم تا پایان هفته

صدور حکم پرونده آزار و اذیت چند دانش‌آموز توسط ناظم تا پایان هفته

سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران از صدور رای پرونده آزار و اذیت چند دانش‌آموز توسط ناظم مدرسه‌ای پسرانه تا پایان هفته جاری خبر داد.



محسن افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این مطلب، اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات قرار است رای مربوط به پرونده مذکور از سوی شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران تا پایان هفته جاری صادر شود.


وی در ادامه تاکید کرد که از بیان جزئیات این پرونده معذورم.


بر اساس این گزارش، رییس کل دادگستری استان تهران پیش از این به ایسنا گفته بود که در پرونده‌های غیراخلاقی و منافی عفت به ویژه در جایی که شاکی خصوصی وجود دارد سیاست دستگاه قضایی برخورد قاطع با مرتکبین این جرایم است و هیچ گونه مماشاتی در برخورد با آنها نداشته و نخواهیم کرد و هیچ ابایی هم نداریم.


اسماعیلی افزود: در پرونده‌های این‌چنینی که مجازات اعدام را دارد، حکم اعدام صادر و اجرا هم می‌شود، اما قرار بر این نیست که محتویات پرونده اطلاع‌رسانی شود؛ زیرا در تعالیم دین و مقررات کشور ما در ارتباط با اعمال منافی عفت اصل بر غیرعلنی برگزار شدن دادگاه و جلوگیری از اشاعه این قبیل اخبار است.


اوایل سال جاری والدین چند دانش‌آموز یک دبستان پسرانه به دادگاه کیفری مراجعه و از ناظم مدرسه به اتهام آزار و اذیت شکایت کردند که از همان زمان پرونده در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدی‌کشکولی تشکیل شد و رسیدگی خود را آغاز کرد.

آمار بازدید: 239 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image