ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ارائه اسامی کودکان کار 10 تا 20 ساله به سوادآموزی تهران

ارائه اسامی کودکان کار 10 تا 20 ساله به سوادآموزی تهران

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران ضمن اشاره به نتایج جلسات برگزار شده به منظور ارائه خدمات آموزشی به کودکان کار گفت: فعلا مقرر شد، اسامی کودکان کار گروه سنی 20-10 سال همراه با کد ملی در اختیار سوادآموزی قرار گیرد تا در صورت تائید سامانه سوادآموزی، آموزش آنها آغاز شود.



به گزارش خبرنگار «اموزش و پرورش» ایسنا، نشست مشترک معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران با مسئولان جمعیت امداد دانشجوئی - مردمی امام علی(ع) در مناطق مختلف تهران و مسئولان سوادآموزی مناطق مرتبط به منظور ارائه خدمات آموزشی به کودکان کار در گروه سنی 20-10 سال و ارائه خدمات آموزشی به کودکان 9-6 سال خارج از مدرسه در سالن کنفرانس منطقه 6 برگزار شد.


در این نشست جعفری، معاون سواد آموزی شهر تهران گفت: امروز آموزش بازماندگان از تحصیل نظام آموزش رسمی کشور با انعطاف در زمان، مکان و محتوی برعهده این معاونت است و جمعیت امام علی(ع) نیز خدمات مشابه برای کودکان باز مانده از تحصیل که نیاز به مدد کاری ودیگر حمایتهای اجتماعی، فرهنگی و آموزشی دارند را برعهده دارد.


جعفری ادامه داد: انتظار می‌رود با تعاملی سازنده و هماهنگی و همکاری نزدیک به هدف مشترک که همان آموزش کودکان باز مانده از تحصیل برسیم و برای استفاده از فرصتهای محدود برای شروع آموزش مخاطبان مورد نظر از پرداختن به مباحث آسیبهای اجتماعی، علل و عوامل و نقد روشهای آموزش در آموزش وپرورش و مدیریتهای آن پرهیز شود.


معاون سواد آموزی شهرتهران ادامه داد: متولیان این موضوع در دفاتر رسیدگی به آسیبهای اجتماعی در وزارت کار، استانداریها ، شهر داریها و بهزیستی و سایر ارگانها هستند که امیدوارم با حضور خود در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی در فرمانداری تهران مطالبات شما رسیدگی و راهکارهای لازم اتخاذ شود.


به گزارش ایسنا، در ادامه نقطه نظرات و چالشهای پیش رو و تدوین سند راهبردی برای آموزش کودکان کار از سوی تشکلهای مردم نهاد مطرح و پس از بحث و تبادل نظر طرفین و پاسخ به سوالات، مقرر شد فعلا به جهت بهره گیری از زمانهای پیش رو اسامی کودکان کار گروه سنی 20-10 سال همراه با کد ملی در اختیار سوادآموزی قرار گیرد تا در صورت تائید سامانه سوادآموزی آموزش آنها آغاز شود و در ادامه در جهت باز گشت کودکان در سن مدرسه هماهنگی‌های لازم با مدیران مناطق مربوط انجام شود.

آمار بازدید: 159 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image