ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بازگشایی کانون «گردشگری» در دانشگاه فردوسی پس از 4 سال

بازگشایی کانون «گردشگری» در دانشگاه فردوسی پس از 4 سال

دبیر کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه فردوسی مشهد گفت: کانون «گردشگری» پس از گذشت چهار سال از منحل شدنش، دوباره بازگشایی می‌شود.


محمد شریف قاصری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی دانشگاه در سال گذشته، اظهار کرد: کانون‌ها در سال گذشته بدون هیچ‌گونه محدودیتی فعالیت می‌کردند.

وی افزود: در بازه زمانی یک ماه و نیم تغییر روسای دانشگاه فعالیت کانون‌ها مقداری کاهش داشت که بعد از ریاست دکتر کافی فعالیت کانون‌ها افزایش پیدا کرد.

دبیر کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه در تابستان امسال کانون «جهادی» دانشگاه برنامه‌های اوقات فراغت برای دانش‌آموزان مناطق محروم برگزار نمود خاطرنشان کرد: ‌کانون جهادی با شعار «مبارزه با فقر فرهنگی ‌ناشی از فقر اقتصادی» ‌در حاشیه شهر، کلاس‌های اوقات فراغتی به مدت دو ماه و نیم برای دانش‌آموزان از ساعت 6 صبح الی 12 ظهر برگزار نمود.

قاصری گفت: این کلاس‌های اوقات فراغت به صورت رایگان از شنبه تا سه‌شنبه هر هفته توسط دانشجویان برگزار می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اردوی‌های تفریحی هر پنجشنبه برای دانش‌آموزان صورت می‌گرفت؛ فرهنگسراهای شهرداری، شهربازی‌ها از جمله اماکن تفریحی اردویی دانش‌آموزان بود.

دبیر کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص فعالیت‌های این کانون‌ها در سال تحصیلی جدید گفت: برنامه‌های ما برای سال جدید این است که با ورود دانشجویان جدیدالورود، بتوانیم اعضای جدیدی بگیریم؛ کانون‌ها با معرفی خود به دانشجویان جدیدالورود سعی در جذب نیرو خواهند داشت.

قاصری از بازگشایی دوباره کانون «گردشگری» پس از گذشت چهار سال خبر داد و افزود: این کانون چهار سال گذشته منحل شده بود و دوباره بازگشایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: «یارگران بنیاد» کانون جدیدی است که زمینه فعالیتش اقدامات خیرخواهانه بوده که در حوزه خوابگاه‌های دانشجویی حضور خواهد یافت.

دبیر کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه فردوسی مشهد در ادامه گفت: کانون «سبز اندیشان» نیز کانون جدیدی است که زمینه فعالیتش در خصوص محیط زیست است که این نهاد نیز به زودی افتتاح می‌شود.

آمار بازدید: 223 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image