ارتباط مستقیم با 30591 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مهاجرت نخبگان مشکل عمده آموزش عالی چهارمحال وبختیاری

مهاجرت نخبگان مشکل عمده آموزش عالی چهارمحال وبختیاری

سرپرست دانشگاه شهرکرد مهاجرت نخبگان را مشکل مهم آموزش عالی استان چهارمحال وبختیاری عنوان کرد.


دکتر شایان شامحمدی در گفت‎وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا- منطقه چهارمحال و بختیاری، مهاجرت نخبگان و استادان دانشگاه به استان‌های برخوردار را از مشکلات فراروی آموزش عالی استان عنوان و اظهارکرد: طرح‌هایی برای افزایش ضریب ماندگاری اساتید در استان با همکاری استانداری و اداره‌ی کل راه و شهرسازی مد نظر قرار گرفته است.

وی کمبود زیرساخت‌های آموزشی، کمک آموزشی و رفاهی به ویژه خوابگاه‌های دانشجویی و کمبود اعتبارت را از دیگر چالش‌های پیش روی دانشگاه شهرکرد برشمرد و از خیرین و واقفین دعوت کرد برای حل این مشکلات آموزش عالی استان را یاری کنند.

وی تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام دانشگاه، طرح پایلوت جمع‌آوری آب‌های سطحی دانشگاه را برنامه‌های کوتاه مدت، راه‌اندازی مزرعه‌ تحقیقاتی آموزشی دانشگاه و بالا بردن ضریب ماندگاری اساتید در استان را برنامه‌های میان‌مدت و افزایش رشته‌های پردیس دانشگاهی، گسترش فعالیت‌های پژوهشی مشتری‌مدار و ثروت‌محور را از برنامه‌های بلند مدت در دست اجرای دانشگاه شهرکرد برشمرد.

وی افزود: تلاش برای جذب تسهیلات در انجام امور پژوهشی، ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه و جامعه، تأسیس پژوهشکده‌های خانواده، گیاهان داوریی، فناوری‌های نوین و ایجاد قطب علمی دامی و همچنین توسعه‌ی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه از اهم موضوعاتی است که در دستور کار دانشگاه شهرکرد قرار دارد.

شامحمدی اظهارکرد: امید است با تلاش، مدیریت جهادی و عزم ملی و حمایت مسئولین استان از برنامه‌های دانشگاه شهرکرد قدم‌های مؤثرتری در راستای پیشبرد اهداف برداشته شود.

آمار بازدید: 248 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image