ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد کارمندان خلاق و ایده پرداز دانشگاه پاداش می‌گیرند

کارمندان خلاق و ایده پرداز دانشگاه پاداش می‌گیرند

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با اشاره به تأکید رئیس هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، بر برنامه ریزی منسجم و فراهم کردن امکانات لازم برای ارائه خدمات احسن به دانشجویان، گفت: واحد علوم و تحقیقات در نظر دارد با بهینه سازی روابط و تعاملات، عملکرد سیستم آموزشی این واحد دانشگاهی را ارتقا بخشد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علی عباسپور در مراسم گرامیداشت روز کارمند در واحد علوم و تحقیقات، گفت: اگر بتوانیم با همکاری و همدلی اخلاق اسلامی را در سطح واحد علوم و تحقیقات حاکم کنیم، تمام تعاریف کارمند نمونه پوشش داده می شود.

وی ادامه داد: یک مجموعه دانشگاهی زمانی می‌تواند خوب عمل کند که امکانات خوبی در اختیار اساتید و دانشجویان قرار دهد و این مسئله در دانشگاه آزاد اسلامی مورد تاکید رئیس هیأت امنا و دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد می باشد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و پیگیری فعالانه حرکت علمی و زندگی تحقیقاتی در واحد علوم و تحقیقات، اظهار داشت: امید است، کارمندان در آستانه سال تحصیلی جدید ، با این دید که در مقابل خدا مسئول هستند، در حد توان خود به انجام وظایف روزانه بپردازند.

رئیس واحد علوم و تحقیقات ، تصریح کرد: هرکس در مسئولیت خود اهمال کند، فعالیت و پویایی سیستم دچار مشکل می شود.

وی ادامه داد: برای اینکه واحد علوم و تحقیقات، به عنوان یک برند بین المللی مطرح باشد، در کنار تدریس اساتید زبده و تحقیق محققان، ایجاد فضا و امکانات لازم برای پشتیبانی توسط کادر اداری الزامی است.

دکتر عباسپور با قدردانی از تلاش کارمندان واحد علوم و تحقیقات در انجام امور ، علی رغم برخی مشکلات و کاستی ها ، افزود: برنامه ریزی برای حل مشکلات کارمندان، طبق مقرارت موجود و همدلی و همکاری بیان و کارمندان ، در دستور کار این واحد دانشگاهی قرار دارد.

وی با بیان اینکه واحد علوم و تحقیقات، یک خانواده غیردولتی است که کالای آن به واسطه مرغوبیت انتخاب می شود، اظهار داشت: امید است با تلاش روزافزون کارمندان، واحد علوم و تحقیقات به یکی از بهترین موسسات در حوزه ارائه آموزش علمی و تحقیقاتی بدل شود زیراکه دانشجویان، دانشگاه خود را براساس سطح بالای خدمات علمی و برخورد شخصیتی انتخاب می کنند.

دکتر عباسپور پیشنهاد داد: انتقادات و ایده های نو همکاران، در روند برنامه ریزی موردتوجه مسئولان واحد علوم و تحقیقات قرار گیرد و پاداشی برای کارمندان خلاق در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: از مشارکت همکاران در تصمیم گیری های کلان واحد استقبال می کنیم و در این راستا از همه کارمندان دعوت می کنیم تا با ارائه انتقادات ، پیشنهادات و نظرات خود مارا در ادامه راه یاری دهند.

آمار بازدید: 240 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image