ارتباط مستقیم با 30460 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار 80 درصد معلمان پایتخت زن هستند

80 درصد معلمان پایتخت زن هستند

80 درصد معلمان پایتخت زن هستند/دستگاه‌ها براساس واقعیات شهرستان تهران تجهیز وچابک نشده‌اند


یک نماینده مجلس گفت: تهران مظلوم است و دستگاه‌ها بر اساس واقعیات این شهرستان تجهیز و چابک نشده‌اند.

به گزارش خبرنگار سرویس «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین طلا در شورای اداری شهرستان تهران افزود: ساختار مجموعه شهرستان تهران با ساختار شهرستان‌های دیگر متفاوت است. بنابراین لازم است ساختار اداری شهرستان تهران اصلاح شود.

طلا با اشاره به برخی مصوبات مربوط به اصلاح این ساختار گفت: این مصوبه به وزیر کشور وقت ابلاغ شد، اما هنوز پس از 15 تا 16 سال اجرایی نشده است.

وی افزود: با مذاکرات صورت گرفته به این نتیجه رسیده‌ایم که تقسیم بندی‌ها بر اساس تقسیم بندی‌های شهرداری باشد که در این شرایط مدیران مناطق می‌توانند با هم کار کنند.

وی تاکید کرد:‌ هیچ راهی نداریم جز آنکه تهران را به اندازه ابعاد و شرایط خاص این شهرستان ببینیم. تهران پایتخت است و هر حرکتی در آن می‌تواند بازتاب بین المللی داشته باشد.

به گزارش ایسنا در ادامه این نشست ستایشی معاون دادگستری تهران نیز گفت: تهران از اهمیت خاصی برخوردار است و مسئولان استانی و کشوری می‌توانند در حل مسائل این شهر موثر باشند که باید هم ‌و غم خود را در این جهت صرف کنیم.

وی با اشاره به بیان دستاوردهای دولت در هفته دولت گفت: خدمت گذاری در هفته دولت تبلور پیدا می‌کند و می‌تواند اثر ماندگاری بر کسب رضایت خالق داشته باشد. چرا که رضایت پروردگار با کسب رضایت مخلوق محقق می‌شود. تمام خدمت گزاران باید در تمام مواقع به ویژه مقطع حساس کنونی در حوزه ملی و فراملی خدمات بیشتری ارائه دهند.

به گزارش ایسنا باقری معاون اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران نیز در ادامه گفت: یک دهم جمعیت دانش آموزی کشور در شهر تهران زندگی می‌کنند و 4002 مدرسه در این شهر وجود دارد که از میان آنها 1425 مدرسه غیر دولتی است. جمعیت دانش آموزی تهران زیاد است اما چارت سازمانی برای آن مطلوب نیست.

وی با اشاره به نسبت جنسیتی کارکنان آموزش و پرورش گفت: 72 درصد آنها زنان هستند که در بخش‌های آموزشی و معلمی به 80 درصد نیز می‌رسد. این وضعیت زنگ خطر است، چرا که لازم است دانش آموزان پسر تحت تربیت مربیان مرد قرار گیرند.

وی با اشاره به تعداد سرویس‌های مدارس گفت: 16 هزار و 168 سرویس مدرسه در روز فعالیت می‌کنند.

آمار بازدید: 214 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image